printlogo


قربانی: آقایان در استقلال هنر مدیریت ندارند
کد خبر: 10900
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در انتقاد از نحوه یارگیری آبی پوشان گفت که روند غلط استقلال نمی تواند به نتیجه مثبت برسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پیروز قربانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با ورزش سه درباره جدایی پرتعداد بازیکنان و شرایط استقلال در آستانه شروع لیگ گفت: جا به جایی بازیکنان در هر تیمی از هنرهای مدیریتی باشگاه است. مدیران استقلال باید در بستن قرارداد به شکلی عمل کنند که تیم مانند وضعیت کنونی استقلال به یک دفعه خالی نشود. متاسفانه شرایط استقلال چندان خوب نیست و هر سال که می گذرد، تغییرات زیادی انجام می شود که به ضرر تیم است.


او ادامه داد: ثبات پرسپولیس را با سال اول مقایسه کنید. اسکلت تیم خیلی تغییر نکرده است. بازیکنانی که آمدند نیز بازیکنانی هستند که از قدیمی ها بهتر است. ما باید از تیم رقیب الگو برداری کنیم اما نمی دانم چرا درس نمی گیرند. متاسفانه آقایان در استقلال هنر مدیریت ندارند. با توجه به نزدیکی که به تیم داشتم، من مشکلات را از نزدیک لمس کردم. اگر فوتبالی باشید و فوتبال دنیا را رصد کنید، می دانید که تیم ها با ثبات نتیجه می گیرند. سیتی اگر قهرمان می شود به دلیل حفظ ثبات است و تغییراتی در تیم انجام نمی دهند.


قربانی در بخش بعدی صحبت های خود گفت: شرایط استقلال کاملا مشخص است و نباید فردا پرسید که دلیل ناکامی استقلال چیست. وقتی روند غلط است، موفقیتی حاصل نمی شود. حرف من به مدیریت حال حاضر استقلال نیست و روند مدیریتی را می گویم.


پیشکسوت استقلال با انتقاد از خریدهای استقلال بیان کرد: از بازیکنان جذب شده در سال گذشته، چند نفر در تیم باقی ماندند؟ نحوه یارگیری استقلال غلط است. امسال چه کسی برای استقلال یار گرفته است؟ آقای فتحی یا آقای خطیر؟ هر دو نفر باید پاسخگو باشند. اگر به دنبال جوانگرایی هستید، باید جوانگرایی را در کنار حفظ بازیکنان با تجربه انجام داد؛ اتفاقی که زمان قلعه نویی رخ داد و تیم نه تنها در کورس قهرمانی بود، بلکه جوانان زیادی را به فوتبال معرفی کرد که تا 10 سال استخوان بندی تیم بودند. من همیشه با کمیته فنی مخالف بودم اما استقلال باید کمیته فنی می داشت تا یارگیری می کرد. مدیری که فوتبالی نبوده است، چگونه یار گرفته است؟ خطیر یا فتحی یار گرفته اند و باید پاسخگو باشند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/10900