printlogo


شرکت 62 ناشر و کتابفروش قمی در طرح تابستانه کتاب
کد خبر: 11098
رئیس اتحادیه ناشران وکتابفروشان استان قم از شرکت 62 ناشر و کتابفروش قمی در طرح تابستانه کتاب خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حمید خرمی  با اشاره به اجرای طرح تابستانه کتاب اظهار کرد: این طرح از ۲۵ تیرماه آغاز شده و تا سوم مرداد ماه در مجتمع ناشران و سایر کتابفروشی‌های عضو طرح ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این طرح ۶۲ ناشر و کتابفروش از استان قم حضور دارند گفت: این طرح با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌شود که بر اساس آن ناشران و کتابفروشان کتاب‌های خود را با ۲۵ درصد تخفیف به دوستداران کتاب ارائه می‌کنند.

رئیس اتحادیه ناشران وکتابفروشان استان قم عنوان کرد: اجرای اینگونه طرح‌ها در ترویج فرهنگ کتابخوانی مؤثر است و افزایش استقبال از خرید کتاب، سبب گردش چاپ و نشر می‌شود.

 

 نمایشگاه عفاف و حجاب

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه سما در مجتمع ناشران از 24 تا 28 تیر ماه اظهار کرد: این نمایشگاه به عنوان دومین نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور معاون امنیتی سیاسی استانداری و رئیس سازمان صمت و اتاق اصناف، جانشین فرمانده انتظامی استان و مدیران استانی در مجتمع ناشران آغاز به کار کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه سما ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از  تولیدکنندگان کوچک و بزرگ را پیگیری می‌کند. مخاطبان این نمایشگاه با قیمت کم، کالای با کیفیت را تهیه و خریداری کردند.

خرمی عنوان کرد: طرح ویژه تعویض چادر کهنه با نو نیز در این نمایشگاه پیگیری می‌شد. برخی تولیدکنندگان بزرگ و با قدمت چندین ساله و برخی دیگر نوپا با تولیدات کم ولی با کیفیت و متنوع در نمایشگاه حضور داشتند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/11098