printlogo


برگزاری نشست اندیشه‌ورزی جهادی با هدف بررسی وضعیت معیشت محرومین و ارائه راهکارهای حمایتی
کد خبر: 11239
مسئول جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به برگزاری هشتمین نشست اندیشه‌ورزی جهادی گفت: بررسی وضعیت معیشت محرومین و ارائه راهکارهای حمایتی از مردم مهمترین موضوعاتی است که در این نشست مورد توجه گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، صادق مفرد مسئول جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری هشتمین نشست اندیشه‌ورزی جهادی گفت: این نشست از زمستان سال گذشته با موضوعات مختلف آقا صدا بیشتر موضوعات اساسی کشور مورد بررسی گروه های جهادی قرار گرفته است.

مفرد تاکید کرد: بررسی وضعیت معیشت محرومین و ارائه راهکارهای حمایتی از مردم مهمترین موضوعی است که در این نشست مورد توجه گروه‌های جهادی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: قرار است در این نشست گروه های جهادی در رابطه با این که چگونه یارانه نقدی می تواند یک روستای را بی نیاز کند و آیا این یارانه باید افزایش یابد بحث و گفتگو کنند.

مسئول جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: تاثیر قیمت ارز ۴۲۰۰ تومانی بر زندگی محرومین و مستضعفین و اینکه نه پول بیت‌المال در جیب سرمایه‌داران به جیب مستضعفین برگردانیم خیلی از مسائل دیگری است که در این نشست بررسی خواهد شد.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/11239