printlogo


عضو خبرگان رهبری در گفتگو با قم فردا:
برخورد با هنجارشکنان یکی از اصلی‌ترین وظایف نیروی انتظامی است
کد خبر: 11296
عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که هرگونه اقدامی که برخلاف قانون باشد نیروی انتظامی وظیفه دارد با آن برخورد کند، گفت: برخورد با هنجارشکنان یکی از اصلی‌ترین وظایف نیروی انتظامی است.
آیت‌الله احمد بهشتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به این‌که باید در برابر ناهنجاری و بی‌قانونی ایستاد، اظهار داشت: نیروی‌های امنیتی و در رأس آن‌ها نیروی انتظامی وظیفه برقراری امنیت در جامعه را بر عهده دارد و نباید در این مسیر شاهد کوتاهی و سستی باشیم.

وی ادامه داد: هرگونه اقدامی که برخلاف قانون باشد نیروی انتظامی وظیفه دارد با آن برخورد کند و هنجارشکنان نباید در جامعه احساس آرامش کنند.

بهشتی افزود: در هر جای دنیا نیز که مشاهده کنید رعایت قانون اصلی‌ترین خط قرمز حکومت‌ها است و در جمهوری اسلامی ایران نیز به همین صورت است.

وی اقدامات اخیر نیروی انتظامی در برخورد با بی‌حجابی را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: اخیراً شاهد هستیم که نیروی انتظامی به‌تنهایی در برابر بی‌حجابی و بدحجابی عده‌ای اندکی از افراد گول‌خورده ایستاده که نشان‌دهنده دغدغه‌ای این نهاد انقلابی است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: جامعه نیازمند ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است چراکه حجاب در کشور ما که پایگاه تشیع است واقعاً مظلوم واقع‌شده است و حقش ادانشده است.

وی ادامه داد: متأسفانه شاهد هستیم که مدارس و دانشگاه‌ها به‌جای این‌که محیط پرورش حجاب باشند محیط دامن زدن به بی‌حجابی هستند.

بهشتی بر سالم‌سازی محیط مدارس و دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: محیط مدارس باید برای رشد فکری و معنوی فرزندان کشورمان آماده و مهیا باشد و فرهنگ عفاف و حجاب در آن‌ها به یک ارزش تبدیل شود.

وی وظیفه‌ای رسانه‌ها را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: متأسفانه برخی از برنامه‌های صداوسیما نه‌تنها در راستای حمایت از حجاب نیست بلکه این فریضه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد که باید در این زمینه بازنگری صورت بگیرد.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/11296