printlogo


نساجی به لیگ برتر می رسد یا نه؟
کد خبر: 11541
تیم محبوب مازندران فصل جدید را با چهره ای کاملا متفاوت آغاز خواهد کرد هرچند مشکلات مالی و مدیریتی حالا این شبهه را به وجود آورده که آیا نساجی به لیگ برتر می رسد یا نه؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، نساجی محبوب ترین تیم استان مازندران با تغییراتی اساسی لیگ نوزدهم را آغاز می کند تا رویاهای هواداران پرتعدادش را در این فصل ارتقا بدهد اما مشکلات مالی و مربوط به مالکیت باشگاه باعث شده که در حال حاضر تمرینات این تیم به همین دلیل تعطیل شود؛ آن هم در روزهایی که تیم باید برای آماده شدن جهت حضور در لیگ برتر تمرینات پرفشار و بازی های تدارکاتی را برگزار کنند.


نساجی اولین بار سال گذشته طعم حضور در لیگ برتر را چشید و با وجود چالش های مدیریتی و تغییر کادرفنی در نهایت توانست روی رتبه دهم بایستد. آن ها اما کار مهم را جایی انجام دادند که در ورزشگاه خانگی شان به غیر از شکست هفته های ابتدایی برابر ذوب آهن مقابل هیچ تیم بزرگ و کوچکی شکست نخورده و از تمام حریفانشان در قائمشهر امتیاز گرفتند.

 


شاید مهمترین اتفاق این باشگاه را بتوان تغییر مالکیت آن دانست هرچند این پروسه زمان بر و پرچالش بود اما چند هفته قبل این خبر منتشر شد که  مالکان فصل قبل تیم را به مالک جدیدی سپرده اند و هیات فوتبال استان نیز براین موضوع نظارت خواهد کرد اما تا الان این اتفاق رخ نداده و تمرینات نساجی به دلیل مشکلات مالی و بلاتکلیفی تعطیل شده است.


دیگر تغییر روی نیمکت این تیم اتفاق افتاد و رضامهاجری هدایت نساجی را برای فصل جدید به عهده گرفت. اما این حضور که با تغییراتی در لیست بازیکنان هم همراه شد در نهایت چهره تازه ای از تیم محبوب مازندران ساخته است. هفت بازیکن از این تیم جدا شده و هشت بازیکن هم تا این لحظه به ترکیب نساجی اضافه شده اند. این تعداد شاید نسبت به میانگین تغییرات در تیم های لیگ برتری ایران آمار بالایی به حساب نیاید اما نکته اینجا است که اغلب بازیکنانی که جدا شدند بازیکنانی بودند که فصل گذشته در ترکیب تیم بازی می کردند. جورجی ولسیانی، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، مهرداد عبدی، سجاد عاشوری، علی اصغرعاشوری و فرشاد فرجی پنج بازیکن کلیدی این تیم بودند.

 


مهاجری برای جانشینی این بازیکنان حسن جعفری، رضا دهقانی، رضا علیاری، مجتبی بیژن، مجتبی رمضانی، محمد قاضی، مهرداد کفشگری و میلاد سرلک را به خدمت گرفت که بازیکنانی باتجربه هستند و می توانند ترکیب تازه ای را برای این تیم شکل بدهند هرچند اصولا سبک کاری او چه با مجید جلالی و چه با جواد نکونام دو مربی قبلی نساجی متفاوت است و از نظر فوتبالی تفاوت های بازی را می توان در همان بازی های تدارکاتی این تیم دید. مهاجری همچنین در این فصل محمدعباس زاده که فصل گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست برای این تیم بازی کند را در اختیار دارد که می تواند مهره مهمی برای این تیم از نظر فنی و روحی باشد. او یکی از محبوب ترین بازیکنان در قائمشهر است و همیشه برای نساجی گل های زیاد و خوبی زده است.


با همه این ها نساجی کماکان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده و زمانی که این گزارش نوشته می شود تمرین این تیم به دلیل مشکلات مالی و عدم عقد قرارداد با بازیکنان تعطیل شده است. اتفاقی که می تواند در زمان مهم آماده سازی پیش فصل روی عملکرد و برنامه های تیم تاثیر بگذارد.  نساجی بی شک یکی از عوامل جذابیت لیگ نوزدهم می تواند باشد و دلیل اصلی آن هم هواداران پرشورش هستند که همیشه ورزشگاه وطنی را پر کرده و همراه این تیم به شهرهای مختلف می روند. ورزشگاهی که امسال با توجه به شرایط اجباری که پیش آمده مورد بازسازی و ترمیم قرار گرفته و صندلی گذاری شده است و می تواند فصل آینده شاهد بازی های بسیار جذاب تر هم باشد. دیدارهایی که نساجی سال گذشته در قائمشهر برگزار کرد در میان جذاب ترین مسابقات لیگ برتر بودند و امسال این هیجان و زیبایی می تواند افزایش هم پیدا کند.

 

 




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/11541