printlogo


خودکشی زوج سالخورده آمریکایی به علت ناتوانی در پرداخت هزینه‌های درمانی
کد خبر: 11863
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پس از آن یک مرد ۷۷ ساله آمریکایی و همسر ۷۶ ساله‌اش به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه‌های درمانی به زندگی خود پایان دادند، پلیس ایالت واشنگتن جسد این زوج کهنسال را در آپارتمان محل اقامت‌شان پیدا کرد.

به گزارش شبکه سی‌ان‌بی‌سی، پلیس محلی پس از ورود به محل اقامت این زوج، در کنار جسد آن‌ها فاکتور‌های درمانی با هزینه‌های هنگفت پیدا کرد.

دفتر پلیس شهرستان واتکوم ایالت واشنگتن در صفحه فیس‌بوک خود نوشت، این مرد روز چهارشنبه ۷ آگوست ۲۰۱۹ قبل از اقدام به خودکشی، با شماره ۹۱۱ تماس گرفته و گفته که قصد دارد به زندگی خود پایان دهد.

پس از این تماس، نیرو‌های پلیس به سرعت خود را به محل زندگی این مرد در منطقه فرندفیل، در ۱۰۰ کیلومتری شمال شهر سیاتل و در نزدیکی مرز‌های کانادا رسانده و به مدت یک ساعت از طریق تلفن و بلندگو تلاش کردند که این زوج کهنسال ارتباط برقرار کنند، ولی تلاش‌های آن‌ها بی‌نتیجه ماند.

مقامات محلی اعلام کردند که این پرونده را یک پرونده خودکشی در نظر گرفته و رئیس پلیس شهرستان واتکوم در بیانیه‌ای اعلام کرد که در کنار اجساد، نشانه‌هایی از وجود مشکلات پزشکی حاد و مستمر در نزد همسر این مرد یافته شد.

این زوج نگران این موضوع بوده‌اند که منابع مالی کافی برای پرداخت هزینه‌های درمانی را ندارند و رئیس پلیس گفت که این یک موضوع «غم‌انگیز» است که «یک زوج کهنسال خود را در چنین اوضاع ناامیدانه‌ای بیابد.»

در منزل این زوج که نام آن‌ها اعلام نشده، تعداد اسلحه و دو سگ پیدا شده و دو سگ آنان به یک نهاد محلی سپرده شدند تا نگهداری شوند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/11863