printlogo


آیت‌الله سعیدی:
مسئولان از سخن"آقای ابله" در مورد مذاکره خوشحال نشوند
کد خبر: 11973
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: اینکه آن شخص ابله مدام مسئله مذاکره را مطرح می‌کند نباید موجب خوشحالی برخی از افراد داخلی شود چراکه دشمن جز تحقیر، تضعیف و فشار حداکثری هیچ‌چیز دیگری را نمی‌خواهد و مسئولان باید مراقب این توطئه‌ها باشند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سید محمد سعیدی شامگاه 31شهریور  در مراسم افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هرسال هفته دفاع مقدس متناسب با اقتضائات، ضرورت‌ها و نیازهای همان زمان پیام خاص خودش را داشته باشد، برای اینکه این پیام‌ها کهنه نشود تکرار این هفته‌ها در سال های مختلف باید درس ها و عبرت هایی داشته باشد.

وی بیان کرد: در هفته دفاع مقدس باید نکته هایی را موردتوجه قرار دهیم نکته نخست این است که می‌دانیم دشمنان ما که غیظ به نظام و انقلاب و اسلام  دارند برای پیشبرد اهداف نامشروع و مطالبات غاصبانه و ظالمانه خود معمولاً  با چهره اصلی خود وارد نمی‌شوند و ترجیح می‌دهند با عناوین دیگر به‌ویژه عناوینی که می‌تواند هیجان ها  را تحریک کند، وارد می شوند.

تولیت آستان حرم حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ تحمیلی از عنصر خودفروخته مانند صدام استفاده کرد و برادران و همسایگان ما را به دنبال تبلیغات و تهدیدهای خود کشانده دشمنان شرقی و غربی ما دوست دارند جنگ تحمیلی را به‌عنوان جنگ ایران و عراق معرفی کنند درحالی‌که 8 سال جنگ تحمیلی، جنگ ایران با مستکبران و صهیونیست‌ها بود که در قالب یک فریب و نیرنگ به صورت دیگری جلوه داده می شود.

امام جمعه قم با اشاره به نقش بر آب شدن توطئه دشمنان در اختلاف‌افکنی میان ایران و عراق تأکید کرد: امروز می بینیم که بین ایران و برادران عراقی ارتباط عاطفی برقرار شده است این ارتباط تا جایی پیش رفته که برخی ضوابط طبیعی بین المللی که بین کشورها وجود دارد در مناسب اربعین برداشته می شود تا ایرانی‌ها راحت‌تر در عراق حضور یابند و موکب‌داران عراقی نیز به ایران سفرکرده و با رهبرانقلاب دیدار می کنند و رهبر انقلاب از آن‌ها تجلیل می کنند.

مسئولان از سخن"آقای ابله" در مورد مذاکره خوشحال نشوند

سعیدی افزود: باید در فعالیت های هفته دفاع مقدس از مطالب و سخنانی که موجب تفرقه و سوءاستفاده دشمن می‌شود پرهیز شود، مصدر و محور اصلی شرارت آمریکا و صهیونیست‌ها هستند آنها اختلاف افکنی کردند و جنایت بزرگی را مرتکب شدند، تاریخ نشان می دهد که انگلیس به خاطر صهیونیست‌ها  دست به جنایت زدند و باعث قحطی در کشور شدند و از جمعیت 20 میلیونی آن زمان ایران 10 میلیون نفر را به کام مرگ کشاندند.

تولیت آستان حرم حضرت معصومه (س)گفت: اینکه آن شخص ابله مدام مسئله مذاکره را مطرح می‌کند نباید موجب خوشحالی برخی از افراد داخلی شود چراکه دشمن جز تحقیر، تضعیف و فشار حداکثری هیچ‌چیز دیگری را نمی‌خواهد و مسئولان باید مراقب این توطئه‌ها باشند.

وی ادامه داد: برخی از مسئولان که به رحمت خدا رفتند فکر می‌کردند که اگر دفاع مملکت را به خارجی‌ها واگذار کنیم و تولید و کشفی نداشته باشیم به نتیجه می‌رسیم درحالی‌که دشمن نمی‌خواهد ما به ترقی برسیم آن‌ها حتی می‌خواهند ما از دین خودمان هم برگردیم.

امام‌جمعه قم با تأکید بر عنصر مقاومت در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: باید به همگان بفهمانیم که داشته‌های امروز را مدیون مقاومت هستیم، ساقط کردن پهپاد آمریکایی توسط رزمندگان جمهوری اسلامی نشان داد هر اقدام تجاوزکارانه دشمن با پاسخ مقتدرانه ایران مواجه خواهد شد همچنین پیاده شدن نیروهای نظامی ایران روی کشتی انگلیس خیلی از معادلات منطقه را بر هم زد این دو اتفاق نشان داد شروع درگیری با جمهوری اسلامی با دشمن است اما این شروع با مرگ آن‌ها به پایان خواهد رسید.



انتهای پیام/170
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/11973