printlogo


دستور ترویج ابتذال در عربستان صادر شد!
کد خبر: 11979
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مجتهد، وبلاگ‌نویس مشهور و منتقد رژیم سعودی، با اشاره به دستور مقامات وابسته به ولیعهد سعودی برای ترویج ابتذال به خصوص در میان زنان در عربستان و دستورشان برای حمایت از زنانی که بر خلاف عف عمومی رفتار کنند، تأکید کرد مقامات سعودی به جای امر به معروف و نهی از منکر دقیقا نهی از معروف و امر به منکر می‌کنند!

او در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی توئیتر نوشت: پس از منحل کردن کمیته امر به معروف و نهی از منکر، مأموریت ویژه‌ای به پلیس سعودی محول شد که دقیقا عکس فریضه امر به معروف و نهی از منکر است؛ یعنی دستور امر به منکر و نهی از معروف به آن‌ها داده شده است.

این افشاگر افزود: از مقامات بلند پایه سعودی به مسئولان پلیس این کشور دستور داده شده است که از زنان آرایش کرده و زنانی که خودنمایی می‌کنند، حمایت کنند و هر کس که متعرض این زنان شود، بازداشت می‌شود.

مجتهد در توئیت دیگری نوشت: نهاد دینی که در زمان مفتی بن الباز، روز ملی را به عنوان بدعت توصیف می‌کرد و با فتوای بدعت، تعیین جشن‌های این روز را صادر می‌کرد دچار خوددگرگونی شده و به همه وابستگان به این کمیته دستور شرکت در جشن‌ها را صادر می‌کند.

او افزود: امیر منطقه عسیر در نزدیک شدن نسبت به بن سلمان و فساد وی از همه منفعل‌تر عمل می‌کند به طوری که به مسئولان مناطق تحت امر خود دستور می‌دهد در جشن‌های روز ملی زن و مرد به صورت مختلط شرکت کنند و خانواده‌های خود را نیز با خود بیاورند. سابقا خیلی‌ها به امیر عسیر حسن ظن داشتند، اما این واقعیت‌ها نشان می‌دهد که وی نوکر بن سلمان است و خود را با فروش ناموس و خانواده‌های عسیر به بن سلمان نزدیک‌تر می‌کند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/11979