printlogo


تذکر به رئیس‌جمهور درباره عدم واریز یارانه افرادی که به دلایل نامعلوم یارانه‌ آنها قطع شده
کد خبر: 12185
نمایندگان قزوین و نیشابور در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار این شدند که رئیس‌جمهور درباره عدم واریز یارانه افرادی که به دلایل نامعلوم یارانه‌ آنها قطع شده، دستوری صادر کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 7 مهر 98‌) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است: 

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی خواستار تصریح در احداث مسکن کارگران به ویژه کارگران ساختمانی شد.

وی همچنین در تذکری به رئیس‌جمهور و وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دادگستری و راه و شهرسازی خواستار صدور دستور رسیدگی خاص به حل مشکلات مسکن مهر شد و  علاوه بر این، ا ین نماینده مجلس در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار جلوگیری از صدور مجوز برای اجرای کنسرت‌ و تئاترهای مساله‌دار شد. 

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران به اتفاق 5 نفر از دیگر نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار تسریع در رسیدگی به وضعیت حق بیمه جانبازان و ایثارگران شدند. 

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در تعیین تکلیف سهامداران عمده شرکت هپکو و آذراب و پرداخت حقوق معوقه این شرکت‌ها شد. 

سید راضی نوری نماینده مردم شوش در تذکری به وزیر نیرو خواستار جلوگیری از افزایش تعرفه‌های آب بهای کشاورزی نسبت به سال گذشته شد. 

حشمت‌اله نماینده پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در تذکری به رئیس جمهور خواستار تمدید یکساله امهال وام‌های مردم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شد. 

نورمحمد تربتی‌نژاد نماینده مردم گرگان در تذکری به وزیر صنعت‌، معدن‌و تجارت عنوان کرد که چرا در کشور سیاست‌ها و رویه‌های اجرایی و قوانین و مقررات کسب و کار دستخوش تغییرات زیادی می‌شود. 

احمد سالک نماینده مردم اصفهان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار صدور دستور برای اجرایی و عملیاتی شدن همسان‌سازی حقوق نیروهای بازنشسته کشوری و لشکری با توجه به مصوبه مجلس در این باره شد و به وزیر آموزش و پرورش لزوم رسیدگی هرچه سریعتر به وضعیت نیروهای حق‌التدریسی و خرید خدمتی‌ها در این وزراتخانه و به وزیر صنعت و معدن لزوم اهمیت دادن به تولیدات داخلی و جلوگیری از وارداتی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود را متذکر شد. 

سیده حمیده زرآبادی و هاجر چنارانی نمایندگان قزوین و نیشابور در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار صدور دستور عاجل برای واریز یارانه افرادی که به دلایل نامعلوم یارانه آنها قطع شده، شدند. 

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر کشور  خواستار جلوگیری از برنامه هدفمند حذف نام شهدا از اماکن و خیابان‌های شهرهای کشور شد. 

طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی نماینده مردم تهران به اتفاق 21 نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر دادگستری خواستار ممانعت جدی از خشکاندن درختان باغ‌ قدیمی به مساحت حدود 20 هزار متر در چیذر شمیرانات شدند. 

سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر به وزیر کشاورزی لزوم پیگیری جدی درباره پرداخت خسارت به کشاورزان سیل‌زده در سیل فروردین سال جاری را متذکر شد. 

هادی قوامی نماینده مردم اسفراین و 14 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار ساماندهی و برنامه‌ریزی درست در بازار پایه فرا بورس و جلوگیری از کاهش شدید ارزش سهام سهامداران خرد شدند. 




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/12185