printlogo


کاهش دما تا 7 درجه در شمال/باران در برخی شهرها
کد خبر: 12194
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز دریای خزر مواج است و دما در نوار شمالی کشور بین 5 تا 7 درجه کاهش می‌یابد.‌
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت را در نوار شمالی کشور، استان‌های گیلان، مازندران و گلستان و همچنین در خراسان شمالی، شمال اذربایجان شرقی و شمال خراسان رضوی را شاهدیم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز دریای خزر مواج است و دما در نوار شمالی کشور بین 5 تا 7 درجه کاهش می‌یابد.‌

وی افزود: بعد از ظهر امروز در جنوب کشور و بخشی از مناطق هرمزگان، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و این شرایط بعد از ظهر دوشنبه در بخشی از مناطق کرمان، جنوب شرق فارس، شمال و غرب هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان حاکم است.

وظیفه ادامه داد: فردا در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی،  و شمال سمنان رگبار پراکنده باران،‌ وزش باد و رعد و برق خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز سه‌شنبه بارش پراکنده در غرب مازندران و گیلان پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در بخش‌های از مناطق سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت:‌ آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود و این شرایط تا پنجشنبه حاکم است؛ بیشینه دما فردا در تهران 30 درجه و کمینه دما 20 درجه خواهد بود.

وظیفه گفت:‌ فردا اهواز با بیشینه دمای44 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 3 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/12194