printlogo


معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم:
آتش نشانی قم از لحاظ امکانات در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد
کد خبر: 12195
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به تجهیزات خریداری شده در سال‌های اخیر برای آتش نشانی شهرداری قم، گفت: آتش نشانی قم از لحاظ امکانات در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد.
امیر سامع در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن تبریک روز آتش‌نشانی به همه آتش‌نشانان شهرداری قم اظهار داشت: با پیگیری‌های که در استان صورت گرفت و عنایتی که در دفتر مقام معظم رهبری در قم داشتند بیش از 35 میلیارد تومان در سال‌های 95 و 96 برای خرید تجهیزات آتش‌نشانی قم پرداخت شد که همین موضوع موجب شد ازلحاظ امکانات آتش‌نشانی قم به نقطه‌ای مطلوبی برسد.

وی ادامه داد: البته حمایت‌های شهردار قم نیز در این زمینه گره‌گشا بود چراکه با محدودیت‌های زیادی که در بودجه داشتیم اما این کار با حمایت‌های شهردار قم انجام شد.

سامع به افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهر قم اشاره کرد و بیان داشت: در سال‌های 93 تا 95 تعداد 10 ایستگاه آتش‌نشانی با رقمی بالغ‌بر 10 میلیارد تومان ساخته شد.

وی خرید نردبان مجهز برای آتش‌نشانی قم را موردتوجه قرارداد و گفت: فرایند خرید این نردبان با آخرین امکانات از سال 96 شروع شد و چند روز پیش به ناوگان آتش‌نشانی قم افزوده شد.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: در کنار این تجهیزات نیت خالص و رشادت‌هایی که آتش‌نشانان دارند نیز باید موردتوجه قرار گیرد چراکه درصحنه‌هایی که همه از آتش فرار می‌کنند این عزیزان وارد دل آتش می‌شوند تا بتوانند جان و مال مردم را نجات دهند.

وی ادامه داد: عشق، علاقه و اعتقادات دینی که آتش‌نشانان دارند باعث می‌شود که این رشادت‌ها را به خرج بدهند.

انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/12195