printlogo


سردار شاهچراغی:
مردم همواره قدردان زحمات آتش‌نشانان هستند
کد خبر: 12196
فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب قم بابیان این‌که از خود گذشتی و ایثار آتش‌نشانان همواره در طی این سال‌ها ثابت‌شده است، گفت: مردم همواره قدردان زحمات آتش‌نشانان هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سردار سید محمدتقی شاهچراغی صبح امروز به مناسبت روز آتش‌نشانی با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی حضرت ولی‌عصر (عج) از زحمات آتش‌نشانان تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تبریک این‌روزبه آتش‌نشانان بیان داشت: این وظیفه‌ای ما بود که در این‌روز خدمت آتش‌نشانان برسیم و این‌رو خدمت ایشان تبریک بگوییم چراکه آتش‌نشانان همواره آماده فداکاری و نجات جان و مال مردم هستند و در این روزی که به نام آن‌ها نامیده شده باید به‌نوعی از زحمات شبانه‌روزی این عزیزان تقدیر شود.

سردار شاهچراغی بابیان این‌که از خود گذشتی و رشادت‌های آتش‌نشانان بر کسی پوشیده نیست، افزود: آتش‌نشانان همواره مورد لطف مردم بوده‌اند و در چند حادثه‌ای دردناکی که در سال‌های اخیر رخ داد مردم نشان دادند که چگونه قدر این انسان‌های خدوم و فداکار را می‌دانند.

وی ضمن قدردانی از زحمات شهرداری در خرید و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی استان تأکید کرد: شهر قم با توجه به اهمیتی که در جهان دارد باید از همه جهات آمادگی‌های لازم را داشته باشد و تجهیز و به‌روز شدن ناوگان آتش‌نشانی شهر قم که در چند سال اخیر صورت گرفته اقدام مناسبی بوده که از زحمات عزیزان در این زمینه کمال تشکر رادارم.

انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/12196