printlogo


یک بانوی چینی اسلام را به عنوان دین خود انتخاب کرد
کد خبر: 12249
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، یک بانوی چینی بنام ژانگ با انتخاب اسلام به عنوان دین خود، در حرم مطهر امام رضا (ع) شهادتین را خواند و نام "الهام" را برای خود برگزید.

او در حاشیه مراسم تشرف به اسلام که امروز در دفتر مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: دوران کودکی را در غرب چین گذراندم و به واسطه آشنایی با مسلمانانی که در این شهر ساکن بودند با دین اسلام آشنا شدم.

او بیان کرد: در سفری که ۲ سال پیش در ایام اربعین حسینی به ایران داشتم رفتار مهربانانه و خونگرم مردم ایران مرا جذب خود کرد و علاقمند به شناخت بیشتر آداب و رسوم، فرهنگ و آیین‌های آن‌ها شدم.

این بانوی تازه مسلمان افزود: آشنایی با عقاید دینی مسلمانان نگاه جدیدی نسبت به اخلاقیات، هدف آفرینش خلقت و خداوند پیش رویم باز کرد و عزاداری مردم برای اباعبدالله الحسین (ع) انگیزه‌ای شد تا راجع به ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین (ع) تحقیق و مطالعه کنم.

الهام با بیان اینکه نخستین باری است که به مشهد مشرف می‌شوم، بیان کرد: امروز که به حرم مطهر حضرت رضا (ع) مشرف شدم، احساس پاک بودن و خلوص قلب تنها حسی بود که در درون خود احساس کردم.

او با اشاره به تبلیغات سوء برخی جریانات سیاسی نسبت به اسلام و مسلمانان بیان کرد: افزایش روزافزون گرایش به اسلام نه تنها نشان‌دهنده نفوذ این آیین الهی است بلکه نشان از تاثیر بالای آن در افکار و ذهن‌های غیر مسلمانان دارد.

این تازه مسلمان گفت: تفضل خداوند بر این است که برای هدایت بشر، افرادی را از جنس خودشان به عنوان الگو، خلیفه و هادی برگزید تا بشر را به سمت هدایت و تکامل سوق دهد.

در پایان این مراسم از سوی مدیریت امور زائران غیر ایرانی یک جلد کلام الله مجید و چند جلد کتاب به زبان چینی به همراه سجاده و چادر نماز به این بانوی تازه مسلمان اهدا شد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/12249