printlogo


۹ مجروح و یک فوتی در یک حادثه آتش‌سوزی در قم
کد خبر: 12361
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: بر اثر یک حادثه آتش‌سوزی در شهر قم، ۹ تَن مجروح شدند و یک تن فوت کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مهدی فراهانی شنبه شب  در این زمینه اظهار کرد: این حادثه عصر امروز  رخ داد که بلافاصله پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حضور یافتند.

وی با بیان اینکه در حادثه مذکور تعداد ۱۰ تن دچار حادثه شده بودند، افزود: شش دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و ۱۰ تن که به علت‌های گوناگون دچار حادثه شده بودند به بیمارستان‌های شهید بهشتی و نکویی – فرقانی انتقال یافتند.

وی گفت: متاسفانه در این حادثه یک تن در بیمارستان جان خود را از دست داد و ۹ تن دیگر به دلیل مصدومیت، مسمومیت و سوختگی در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفتند که خوشبختانه حال هیچ یک از آنها وخیم گزارش نشده است.

درهمین حال سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی هفت طبقه در خیابان پرستار قم به وقوع پیوست، گفت: متاسفانه زیرزمین و پارکینگ این مجتع مسکونی به کارگاه و انبار تولید کفش تغییر کاربری شده بود که این آتش سوزی در این کارگاه به وقوع پیوست.
حمید کریمی ادامه داد: این آتش سوزی در ساعت 16 و 28 دقیقه عصر شنبه به مرکز آتش نشانی قم اطلاع و بلافاصله هشت دستگاه خودروی عملیاتی و 35 تن از پرسنل آتش نشانی قم به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: نیروهای عملیاتی آتش نشانی قم علاوه بر اطفای این حریق، اقدام به خارج کردن دود از طبقاتی فوقانی این مجتمع مسکونی و همچنین خارج کردند ساکنان ساختمان نمودند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار داشت: در این آتش سوزی متاسفانه 9 تن از کارکنان این کارگاه دچار مصدومیت و یک تن نیز جان خود را از دست داد.
کریمی با اشاره به تغییر کاربری پارکینگ این مجتمع مسکونی به یک کارگاه تولیدی ادامه داد: بررسی ها در مورد مجوز دار بودن این اقدام ها ادامه دارد ولی به ولی به نظر می رسد که این تغییر کاربری به صورت غیرقانونی انجام شده است.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/12361