printlogo


بانوان تیرانداز قم در لیگ برتر
کد خبر: 12435
سه تن از اعضای تیم بانوان هیأت‌ تیراندازی استان قم در شروع مسابقات لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه‌های کشرو به مرحله فینال مسابقات راه یافتند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دو هفته از پیکارهای فصل 1398 لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور در حالی سپری شد که در هفته نخست با عنوان گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تیم‌ها به میزبانی باشگاه مقاومت در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی به میدان رفتند و تیم قم این هفته استراحت کرد.

در بخش تیمی تفنگ و تپانچه هفته نخست لیگ برتر تیم‌های مقاومت و ساچمه بیژن برابر تیم‌های هیأت‌ خراسان‌رضوی و شهرداری قزوین به پیروزی رسیدند و سپس دیدارهای هفته دوم برگزار شد و پنج تیم لیگ برتری بار دیگر در هر دو رشته به میدان رفتند که قم در بخش تیمی نتیجه را به مقاومت واگذار کرد.

در شرایطی که در هفته دوم تیم‌های مقاومت و شهرداری قزوین بر تیم‌های هیأت‌ قم و هیأت‌ خراسان‌رضوی غلبه کردند، دو نماینده قم در بخش تفنگ بادی و یک تیرانداز در تپانچه به فینال راه یافتند اما در مرحله نهایی موفق به کسب یکی از رتبه‌های اول تا سوم هفته دوم لیگ برتر تیراندازی نشدند.

رقابت بانوان تیرانداز قم در فصل 1398 لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور در حالی آغاز شد که اعضای تیم تفنگ بادی هیأت‌ تیراندازی قم در مسابقات این هفته خانم‌ها عطیه قدمی، مینا روحیان، نوشین شهبازی‌فرد، مهدیه عباسی‌فر، حدیثه یاوری و مرضیه باورساد بودند.

همچنین در مسابقات رشته تپانچه بادی این فصل از پیکارهای لیگ برتر تیراندازی بانوان ایران خانم‌ها آمیتیس جعفری، شیرین مرتضوی، مهرنوش امینی، شیدا انتشاری و آیلین قلی‌زاده برای تیم هیأت‌ تیراندازی قم به میدان رفتند و در رشته تفنگ بادی مهدیه عباسی‌فر و حدیثه یاوری به فینال مسابقات راه یافتند اما در نهایت پنجم و ششم شدند، ضمن اینکه در در تپانچه بادی مهرنوش امینی به فینال راه یافت و هشتم شد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/12435