printlogo


۸ سالن ورزشی در ۸ منطقه قم افتتاح می‌شود‌
کد خبر: 12516
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از ساخت ۸ سالن ورزشی در هر ۸ منطقه با هزینه بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد تومان در تملک و احداث خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن رنجبر اظهار داشت: شهرداری از سال ۹۴ چشم‌اندازی را برای شهر قم متصور شد با عنوان چشم‌انداز ۱۴۱۴ که حدود شش گزاره در آن تعریف‌شده که در سال ۱۴۱۴ باید دارای آن خصوصیات باشد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم افزود: یکی از موارد این سند چشم‌انداز آن است که تعادل در ارائه خدمات و سرویس‌ها در کل شهر در انواع خدماتی باشد که می‌تواند کیفیت زندگی را بالا ببرد.

رنجبر بابیان اینکه بر اساس این سند ما برنامه ۵ ساله اول شهرداری قم را آماده کردیم، تأکید کرد: شهرداری ۱۱ هدف تا سال ۱۴۰۰ دارد که بر مبنای استراتژی مشخص، اهداف و طرح‌های مختلفی را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: یکی از این طرح‌ها، گسترش زیرساخت‌های فرهنگی ورزشی در محلات شهر قم بود، برای همه محله‌ها برنامه داریم و در مرحله اول برای هر منطقه یک سالن ورزشی در نظر گرفته‌شده است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تصریح بر اینکه طراحی این سالن‌ها از سال ۹۵ شروع شد، عنوان کرد: در سال ۹۶ به سمت عقد قرارداد و شروع عملیات اجرایی رفتیم و به دلیل تغییراتی که به دلیل قیمت‌ها داشتیم، توقفی در احداث سالن‌ها اتفاق افتاد ولی مجدد فعال شدند.

رنجبر خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۹۸ این سالن‌ها در حال افتتاح و بهره‌برداری هستند و دو سالن تاکنون به نام شهدای سرافراز شهر مقدس قم بهره‌برداری شده است، به همین ترتیب این سالن‌ها افزایش پیدا می‌کند تا مردم سرانه ورزشی شهر را گسترش‌یافته ببینند.

وی با اشاره به اینکه هزینه این سالن‌ها متفاوت است، اظهار داشت: دو سالن فعلی بالغ‌ بر ۲۶ میلیارد در تملک و ساخت هزینه داشته و اتفاقی که خواهد افتاد در هر ۸ منطقه بالغ‌ بر ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه تملک و احداث این سالن‌ها خواهد شد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/12516