printlogo


جدال دیدنی تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و ترکیه در پاریس
کد خبر: 12556
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ (جام ملت‌های اروپا) امشب با  برگزاری چند دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف در گروه‌های اول، دوم و هشتم به مصاف یکدیگر می‌روند.  

گروه A

  • بلغارستان - انگلیس (۲۲:۱۵)
  • کوزوو - مونته نگرو (۲۲:۱۵)

تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و جمهوری چک گروه A با ۱۲ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند و پس از آن‌ها تیم‌های کوزوو، مونته نگرو و بلغارستان با ۸، ۳ و ۳ امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. تیم‌های حاضر در این گروه شرایط نزدیکی دارند. سه شیر‌ها در این هفته باید به مصاف تیم انتهای جدولی بلغارستان بروند و در صورت برد در این بازی می‌توانند جایگاه خود را تثبیت کنند. ویلسون، مادیسون و هاتون غایبان شاگردان گرت ساوتگیت در این بازی هستند.  

کوزوو ۸ امتیازی شانس این را دارد تا با برد در این بازی خانگی کار مونته نگرو را یک سره و خودش را به صدر جدول نزدیک‌تر کند.

گروه B

  • لیتوانی - صربستان (۲۲:۱۵)
  • اوکراین - پرتغال (۲۲:۱۵)

نگاه‌های زیادی امشب در سراسر جهان از جمله فوتبال‌دوستان کشورمان به بازی‌های گروه B است. تیم ملی فوتبال اوکراین که با ۱۶ امتیاز صدرنشین این گروه است باید از پرتغالی پذیرایی کند که با ۵ بازی و ۱۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد. پرتغالی‌ها قهرمان دوره قبلی یورو هستند و برای این بازی هم همه ستاره‌های خود از جمله رونالدو را در اختیار دارند.  

فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان تنها ۱۵ گل با رکورد علی دایی آقای گل فوتبال جهان فاصله دارد و بسیاری از فوتبال‌دوستان منتظر هستند تا ببینند او در بازی امشب می‌تواند فاصله را با مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران کمتر کند یا خیر؟ ۲ تیم در ۵ بازی گذشته خود شکستی نداشته اند و همین نشان از آمادگی بالای آن‌ها دارد. یوتا، رول، سیلوا و کاراوال مصدومان پرتغال هستند و اوکراین هم غایبی برای این دیدار ندارد. اوکراین حتی اگر در این بازی هم شکست بخورد صدر را از دست نمی‌دهند.

دیگر دیدار این گروه میان تیم‌های لیتوانی و صربستان برگزار می‌شود. لیتوانی قعرنشین است و تنها یک امتیاز دارد. صربستان هم با ۷ امتیاز و ۵ بازی در رده سوم ایستاده و همچنان به آینده امیدوار است.  

  • گروه H
    فرانسه - ترکیه (۲۲:۱۵)
  • ایسلند - آندورا (۲۲:۱۵)
  • مولداوی - آلبانی (۲۲:۱۵)

تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و ترکیه با ۱۸ امتیاز صدرنشین گروه H هستند. ۲ تیم اختلاف نسبت زیادی با تیم سوم جدول یعنی ایسلند دارند. بازی رفت ۲ تیم به سود ترکیه به پایان رسید و انتظار می‌رود خروس‌ها با تمام قوا آماده بازی امشب شوند. برنده دیدار امشب می‌تواند صدرنشینی اش را تثبیت و حضورش در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ هم تا حدودی قطعی کند. ام باپه، هرناندز و کانته غایبان تیم قهرمان جهان یعنی فرانسه هستند و عمر، آندر، اوزاکاپ، توزاک و ستین هم در این بازی حضور ندارند.

ایسلند در دیگر دیدار مهم این گروه از آندورا انتهای جدولی پذیرایی می‌کند و مولداوری و آلبانی هم دیگر مسابقه این گروه را برگزار می‌کنند.  


 




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/12556