printlogo


تردید اینیستا نسبت به مفید بودن نیمار برای بارسلونا
کد خبر: 13147
اینیستا، اسطوره بارسلونا می‌گوید شک دارد اگر نیمار به بارسلونا برگردد بتواند در ترکیب این تیم جا بیفتد و برای تیم کاتالان مفید باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در طول تابستانی که گذشت هر روز شایعاتی درباره پیوستن دوباره نیمار به بارسلونا مطرح بود. ستاره بزرگ برزیلی در سال 2017 با قراردادی رکوردشکن بارسلونا را ترک کرده و به پاری سن ژرمن پیوست ولی امسال تابستان مشخص بود که هم نیمار و هم بارسلونا خواهان بازگشت او به نوکمپ هستند. انتقالی که سرانجام با مخالفت PSG انجام نشد.

 

 

درحالیکه انتظار می‌رود در فرصت‌های نقل و انتقالات بعدی، مدیران بارسلونا بار دیگر برای انتقال نیمار به این تیم تلاش کنند، آندرس اینیستا، اسطوره بلوگرانا که در حال حاضر در ژاپن بازی می‌کند می‌گوید مطمئن نیست که نیمار در صورت بازگشت به بارسا بتواند برای این تیم مفید باشد.

 

اینیستا در گفتگویی با روزنامه اسپانیایی مارکا در این باره گفت:" من نمی‌دانم مذاکرات بین دو باشگاه چطور پیش رفته و همینطور نمی‌دانم که نیمار در آینده به بارسا خواهد آمد یا نه، ولی در این شکی نیست که نیمار بازیکن مهمی است".

 

اسطوره باشگاه بارسلونا که در حال حاضر در تیم ویسل کوبه ژاپن توپ می‌زند در ادامه گفت:" با اینحال نمی‌دانم بارسا در صورت بازگشت نیمار چطور می‌خواهد این  همه بازیکن سطح بالا را طوری در کنار هم قرار دهد که یک تیم منسجم بوجود بیاید".

 

 

اینیستا در این مصاحبه همچنین درباره احتمال منصوب شدن مورینیو به عنوان مربی بارسلونا یا رئال مادرید صحبت کرده و گفت:" من در این باره اطلاعی ندارم که ممکن است مورینیو به مادرید برود یا نه. ولی در مورد احتمال مربی‌گری او در بارسلونا می‌توانم بگویم که چنین چیزی خیلی پیچیده خواهد بود".




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/13147