printlogo


فرماندار قم:
همه باید در برگزاری انتخابات سالم تلاش کنیم
کد خبر: 13814
فرماندار قم گفت: این دوره انتخابات حساس است و همه باید در اجرای بهتر انتخابات تلاش کنند .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن بهشتی عصر امروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به اینکه هیئت بازرسی استان همزمان با آغاز ثبت نام کارکار خود را آغاز خواهد کرد، اظهار داشت: با برنامه ریزی که شده سریع هیئت بازرسی استان و سپس هیئت بازرسی شهرستان تشکیل شد.
وی ادامه داد: امیدواریم از تجربه های قبل استفاده کنیم و انتخابات سالمی را برگزار کنیم تا مجلسی خوب تشکیل شود.
معاون استاندار با اشاره به بازرسان صندوق ها ، گفت: هر صندوق یک بازرسی و هر 10 صندوق یک سربازرس و در هر منطقه یک بازرسی ویژه بکارگرفته خواهد شد.
همچنین در این جلسه مرتضی حیدری فرماندار قم با اشاره به اینکه از امروز صبح رسما شروع انتخابات ابلاغ شد، گفت:ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان از 15 تا 21 آذر خواهد بود.
وی ادامه داد:ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی از 10 تا 16 آذر ثبت نام خواهند شد.
فرماندار قم با اشاره به اینکه افرادی که در انتخابات شرکت می کنند باید حایز شرایط لازم باشند، بیان داشت: این دوره انتخابات حساس است و همه باید در اجرای بهتر انتخابات تلاش کنند .
وی عنوان داشت: انقلاب ما همه چیز خود را از مردم گرفته است، امیدواریم بتوانیم مجلس خوبی را برای دوره آینده تدارک ببینیم..
حیدری اضافه کرد:  ممکن است از برخی ها بد اخلاقی ها دیده شود از رسانه ها درخواست داریم این مسائل را بزرگ جلوه ندهند تا انتخابات در فضایی آرام برگزار شود.
وی عنوان داشت: صندوق های انتخابات نسبت به سری قبل تا 10در صد افزایش پیش بینی شده است و همچنین واجدین هم نسبت به تناسب رشد جمعیت خواهد بود.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/13814