printlogo


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم:
آماده برگزاری کامل انتخابات الکترونیکی در قم هستیم
کد خبر: 13815
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه در حوادث بعد از اعلام بنزین در قم هیچ حادثه مالی و یا جانی نداشتیم، گفت: آماده برگزاری انتخابات الکترونیکی در قم هستیم و از لحاظ منابع انسانی، زیر ساخت و سخت افزار کاملا آماده هستیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بیژن سلیمان‌پورعصر امروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به اینکه تا زمانی که مردم پشت این نظام باشند این نظام و حکومت پابرجاست، اظهار داشت: از دوران بعد از انقلاب به طور میانگین تقریبا هر سال یک انتخابات برگزار شده است حتی در دوران دفاع مقدس این مسئله تعطیل نشده است.
وی ادامه داد: انتخاباتی که برگزار شده است  هر دوره نسبت به دوره قبل حساس تر شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه دشمن با برنامه های مختلفی به دنبال جدایی مردم از حکومت و نظام است، گفت: دشمنان با تحریم ها و هر برنامه دیگری به دنبال کاهش مشارکت مردم هستند.
وی عنوان داشت: وظیفه همه ما فارغ از تفکر و گرایش دعوت مردم به رای دادن است و به دنیا این را ثابت کنیم که مردم پشتیبان حکومت هستند.
سلیمان پور با اشاره به اینکه مردم با حضور در صحنه با تکیه بر جوانان خود و ظرفیت داخلی پیشرفت دیگری برای کشور رقم خواهند زد، خاطرنشان کرد: توسعه سیاسی و ظهور تفکرات و گرایش های مختلف جز آرمان های انقلاب ما بوده است تا زمینه برای حضور همه سلایق فراهم شود.
وی افزود:اگر بخواهیم آن حضور حداکثری رخ دهد باید زمینه حضور سلایق مختلف را فراهم کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه ما معتقدیم نیروهای بسیار ارزشمند در این چهار دهه در کشور تربیت شده اند، گفت: باید از حقوق افرادی که در چهار چوب انتخابات در عرصه انتخابات حاضر می شوند دفاع کنیم.
وی افزود: دستور استاندار به ما و مسئولین استانی این است که انتخاباتی باید در تراز جمهوری اسلامی ایران و متکی بر صیانت از ارای مردم و عزت مردم و کشور برگزار کنیم.
سلیمان پور با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب قانونمندی بی طرفی و انسجام ملی شعار امسال انتخابات است، افزود: تلاش می کنیم در چارچوب این شعار وظایف خود را انجام دهیم.
وی اضافه کرد: ستاد انتخابات قم از اردیبهشت کار خود را شروع کرده است و از دو ماه گذشته جلسات خود را هر دو هفته یکبار برگزار می کند و تمام تصمیمات برای برگزاری یک انتخابات خوب و سالم در کمیته های تخصصی اندیشیده شده است و درحال حاضر استان قم آماده برگزاری یک انتخابات سالم است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: ما رسانه ها را رسانه مستقل و علاقمند نظام و فرزندان نظام و انقلاب می دانیم و امیدواریم در این راستا و مسیر برای بهتر اجرا شدن انتخابات کمک کنند.
وی با اشاره به اینکه در حوادث بعد از اعلام بنزین در قم هیچ حادثه مالی و یا جانی نداشتیم و قم امن ترین  استان در کشور بود، گفت: ظرفیت ایران بسیار بالاست و دشمن هر چه تلاش کرده است تا به ایران ضربه بزند هیچ گاه نتوانسته و نقشه های آن ها از بین رفته است.
سلیمان پور ادامه داد: آماده برگزاری انتخابات الکترونیکی در قم هستیم و از لحاظ منابع انسانی، زیر ساخت و سخت افزار کاملا آماده هستیم.
وی با اشاره به رسیدگی به تخلفات زود هنگام برای تبلیغات، گفت: هیچ کدام از تحرکات، برنامه ها و فضای مجازی خارج از کنترل ما نیست و در حال مستند سازی هستیم و در این راستا ستاد پیشگیری جرائم انتخاباتی تشکیل شده است.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/13815