printlogo


آقای گل فوتسال ایران در صدد کسب جایزه برترین بازیکن سال آسیا
کد خبر: 13827
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مراسم برترین بازیکنان فوتبال و فوتسال قاره آسیا در حالی روز دوشنبه یازدهم آذر ماه در کشور هنگ کنگ برگزار می‌شود که نام مهدی جاوید بازیکن تیم ملی فوتسال و باشگاه مس سونگون در بین نامزد‌های برترین بازیکن فوتسال قاره آسیا، به چشم می‌خورد.

مهدی جاوید در ۳ فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال موفق شده عنوان آقای گلی مسابقات را از آن خود کند و یکی از بخت‌های نخست آقای گلی این فصل هم به شمار می‌رود. همچنین او سابقه بازی در تیم‌های مختلفی از جمله منصوری قرچک، گیتی پسند اصفهان و بانک بیروت را در کارنامه خود دارد. جاوید این فصل در تیم مس سونگون مشغول به بازی است و تا الان موفق شده که در این تیم تبریزی عملکرد بسیار موفقی را از خود نشان دهد.

علیرضا افضل سرمربی مس سونگون که درباره مهدی جاوید بازیکن این تیم گفت: «جاوید یکی از بهترین بازیکنان آسیا بوده و امسال در تیم ما عملکرد بسیار درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است و من به داشتن چنین بازیکنی افتخار می‌کنم.»

گویا مهدی جاوید از الان پیش بینی کرده که جایزه برترین بازیکن فوتسال آسیا به او تعلق نخواهد گرفت، زیرا او یک بار هم سال گذشته در مراسم برترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا که در کشور مسقط عمان برگزار شد، نامش به عنوان برترین بازیکن فوتسال سال آسیا در بین نامزد‌ها قرار گرفت، اما نام جاوید از بین برترین‌های آسیا خط خورد.

مهدی جاوید در گفت و گوی کوتاهی گفت: «امسال در مراسم برترین بازکن فوتسال آسیا شرکت نخواهم کرد، زیرا می‌دانم که کنفدارسیون فوتبال آسیا من را انتخاب نخواهد کرد و به همین دلیل تصمیم گرفتم به هنگ کنگ نروم.»

در همین رابطه محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مهدی جاوید گفت: به نظر من عنوان برترین بازیکن فوتسال آسیا حق جاوید است و امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا او را به عنوان برترین بازیکن فوتسال انتخاب کند.

او درباره اینکه جاوید قصد ندارد به هنگ کنگ برود و در این مراسم نیز شرکت کند گفت: من با جاوید صحبت می‌کنم تا در این مراسم حضور پیدا کند تا بتواند جایزه بهترین بازیکن فوتسال آسیا را بگیرد و به نظر من ۲ بازیکن ژاپنی که نامشان در کنار جاوید برای گرفتن این جایزه قرار دارد، از شانس بسیار کمی برخوردار هستند و به نظر من این جایزه متعلق به مهدی جاوید است.»


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/13827