printlogo


نوکیا به زودی تولید گوشی‌های 5G را آغاز خواهد کرد
کد خبر: 13870
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، نوکیا بدون بیان هیچ‌گونه جزئیاتی اعلام کرده است که در چند روز آینده خبرهای جدیدی را از گوشی‌های 5G این شرکت منتشر می‌کند. به نظر می‌رسد نوکیا به دنبال آن است که همگام با بسیاری از شرکت‌های فناوری مطرح در جهان در زمینه تولید تلفن‌های همراه 5G بیش از گذشته به تلاش بپردازد.

جاهو سارویکاس مدیر ارشد بخش تولیدات نوکیا گفت: ما همکاری‌های گسترده‌ای برای تجهیز گوشی‌های خود به پردازنده‌های قدرتمند اسنپدراگون آغاز کرده‌ایم. فردا در نشست خبری نوکیا با رسانه‌های مختلف از جزئیات تلاش‌های خود برای تولید تلفن‌های همراه 5G صحبت می‌کنیم. ما می‌خواهیم با تولیدات آینده خود همه کاربران را غافلگیر کنیم. 

نوکیا به دنبال تولید گوشی‌های 5G

نوکیا به زودی گوشی‌های 5G خودا را معرفی می‌کند

با توجه با صحبت‌های مطرح شده از سوی این مقام بلندپایه در شرکت نوکیا به نظر می‌رسد طرفداران این شرکت می‌توانند در آینده‌ای نزدیک در انتظار پرچمداران قدرتمند نوکیا با توانایی پشتیبانی از نسل پنجم شبکه اینترنت همراه(5G) باشند. برخی از شایعات حاکی از آن است که نوکیا گوشی 5G خود را در نمایشگاه MWC 2020 رونمایی و معرفی می‌کند. 

در حال حاضر شرکت‌هایی نظیر هوآوی و سامسونگ تلفن‌های همراه 5G قدرتمندی را تولید کرده‌اند و رقابت بسیار شدیدی با دیگر شرکت‌هایی که در این زمینه تلاش می‌کنند را دارند. از آنجایی که شبکه 5G توانایی‌های بسیار زیادی را برای دستگاه‌های مختلف به وجود آورده است و سرعت تبادل داده نیز در آن بسیار بیشتر از نسل‌های قبلی اینترنت است کاربران بسیاری مشتاقانه در انتظار هستند تا از تلفن‌های همراه 5G استفاده کنند. 

نوکیا به دنبال تولید گوشی‌های 5G

کارشناسان معتقدند با به کارگیری 5G نسل آینده تلفن‌های همراه ویژگی‌های برتری نسبت به دستگاه‌های کنونی خواهند بود و امکانات بسیار بیشتری چه در زمینه ارتباط با کاربران دیگر و چه در زمینه دستگاه‌های مختلف در اختیار صاحبان خود قرار می‌دهد. 




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/13870