printlogo


مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با قم فردا:
رزمایش پیامبر اعظم تنها گوشه‌ای از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است/ وحشت اسرائیل و آمریکا قابل پیش‌بینی بود
کد خبر: 1401
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که رزمایش پیامبر اعظم تنها گوشه‌ای از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، گفت: وحشت اسرائیل و آمریکا از برگزاری این رزمایش قابل پیش‌بینی بود.
منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 12، اظهار داشت: با توجه به وضعیتی که در منطقه وجود دارد و توانمندی‌هایی که جمهوری اسلامی ایران دارد و صداقتی که جمهوری اسلامی ایران از خودش نشان داده است، این رزمایش پیام بسیار خوبی برای همسایگان ما در منطقه داشته باشد.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران یک ثقل امنیتی در منطقه است و همه کشورها می‌توانند به‌جای این‌که متوسل به عربستان، اسرائیل و آمریکا در منطقه باشند، می‌توانند با جمهوری اسلامی ایران پیمان‌های امنیتی برقرار کنند و از این وزن جمهوری اسلامی ایران در منطقه استفاده کنند.
حقیقت پور بابیان این‌که پیام این رزمایش، دوستی، امنیت و همدلی است، ابراز داشت: این اقدام جمهوری اسلامی ایران در جبهه دشمنان ایجاد رعب و وحشت انداخت و باید اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها بدانند این ظرفیت در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که اگر بخواهند پایشان را کج بزارند با قوه قهریه مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/1401