printlogo


کارشناس هواشناسی قم:
آسمان قم روز جمعه بارانی است/ دمای هوا به منفی یک درجه خواهد رسید
کد خبر: 14136
کارشناس هواشناسی استان قم بابیان این‌که آسمان قم روز جمعه بارانی است، گفت: فردا نیز شاهد کاهش دمای هواخواهیم بود به‌طوری‌که دمای هوا به منفی یک درجه نیز خواهد رسید.
سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به وضعیت هوای استان قم در روزهای آینده اظهار داشت: امروز احتمال بارش پراکنده در بعدازظهر وجود دارد البته بیشتر بارش‌ها در غرب و جنوب استان خواهد بود.

وی ادامه داد: حداقل دمای هوا امروز صفر درجه بود و حداکثر دمای امروز نیز 14 درجه خواهد بود و علاوه بر این شاهد وزش باید نیز خواهیم بود.

اسماعیلی ابراز داشت: برای فردا نیز دمای هوا به منفی یک درجه خواهد رسید و آسمان شهر قم نیز قسمتی ابری خواهد بود اما شاهد افزایش ابر نیز خواهیم بود و حداکثر دمای که برای فردا پیش‌بینی می‌شود 15 درجه هست.

وی آسمان قم در روز جمعه را نیمه‌ابری و ابری پیش‌بینی کرد، ابراز داشت: روز جمعه شاهد بارش باران در شهر قم خواهیم بود اما در ارتفاعات این بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود اما شدت بارش‌ها زیاد نیست.

کارشناس هواشناسی استان قم تأکید کرد: هفته آینده نیز از اواسط هفته شاهد ورود سامانه‌ای بارشی خواهیم بود که این سامانه بارش‌هایی را در استان قم به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این بارش‌ها قطعاً در بهبود وضعیت هوا و کاهش آلودگی تأثیر بسزایی خواهد داشت.



انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/14136