printlogo


ضرورت حمایت کمیسیون تلفیق از وام ۵۰میلیونی ازدواج
کد خبر: 14654
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار جوانان این است که کمیسیون تلفیق مصوبه وام ۵۰میلیون تومانی ازدواج کمیسیون فرهنگی برای سال آینده را به تصویب برساند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،سید احسان قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: وام ازدواج باید متناسب با تورم موجود در جامعه افزایش پیدا کند تا جوانان در تامین هزینه های ازدواج با مشکلات کمتری مواجه باشند.

وی بابیان اینکه در لایحه بودجه سال ۹۹ وام ازدواج بدون تغییر نسبت به سال جاری برای هرکدام از زوجین ۳۰میلیون تومان در نظر گرفته شده است، افزود: در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی سقف وام ازدواج برای هرکدام از زوجین از ابتدای سال آینده ۵۰میلیون تومان با بازپرداخت ۷ ساله به تصویب رسید.

نماینده سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برمبنای تبصره ۱۶ بند الف ، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیشنهاد دادند که وام ازدواج از ۳۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان برای سال ۹۹افزایش یابد و بازپرداخت ۵ ساله آن نیز به ۷ سال افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: انتظار جوانان این است که نمایندگان در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده از این مصوبه دفاع کنند تا پس از تصویب در کمیسیون تلفیق و سپس صحن علنی مجلس ، از ابتدای سال ۹۹شاهد افزایش وام ازدواج با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه باشیم.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/14654