printlogo


سخنگوی آتش‌نشانی قم:
آتش‌سوزی در بیمارستان علی بن ابی‌طالب قم تلفات جانی نداشت
کد خبر: 14833
مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قم گفت: آتش‌سوزی که در پشت‌بام بیمارستان علی بن ابی‌طالب(ع) رخ داده بود هیچ تلفات جانی نداشت و به سرعت خاموش شد.
حمید کریمی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: ساعت 13:14 دقیقه امروز آتش سوزی در انباری که در پشت بام بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) قرار داشت به مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی قم اعلام شد که بلافاصله از ایستگاه 10، 6 و 24 خودروهای عملیاتی به محل اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم تصریح کرد: برای این عملیات پنج دستگاه خودروی عملیاتی حریق و یک دستگاه نجات به محل اعزام شدند آتش نشانان با حضور به موقع در محل حادثه حریق را اطفا کردند و اجازه سرایت آتش به قسمت های دیگر را ندادند، این انبار جهت جمع آوری لوازم مستعمل و انتقال به انبار اصلی بیمارستان بود.

وی گفت: اکنون نمی توان در خصوص علت حادثه اظهار نظری کرد ان شاالله بعد از جمع آوری و تخلیه کامل انبار بررسی ها انجام می شود و علت حادثه اعلام خواهد شد.

کریمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه به علت اینکه در قسمت پشت بام بود حادثه جانی نداشت البته کارکنان بیمارستان با آموزش هایی که پیش از این توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی به آن‌ها داده بودند اقدامات اولیه با استفاده خاموش کننده های را انجام داده بودند.

انتهای پیام/170
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/14833