printlogo


برادر شهید مظفری نیا؛
شهادت آرزوی دیرینه شهید «مظفری نیا» بود/ می‌خواست با شهادتش پوزه آمریکا را به خاک بمالد
کد خبر: 15110
برادر شهید مظفری نیا گفت: شهادت آرزوی دیرینه برادرم بود و می‌خواست طوری شهید شود که پوزه آمریکا و اسرائیل را به خاک بمالد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، «مرتضی مظفری نیا»  با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های برادر شهیدش «شهروز مظفری نیا» گفت: برادرم حدود ۱۰ تا ۱۲ سال بود که در نیروی قدس سپاه و در جوار سردار شهید قاسم سلیمانی فعالیت می‌کرد، ولی ما در مورد جزییات اقداماتش کوچکترین اطلاعاتی نداشتیم.

وی افزود: برادرم همواره از رشادت سردار حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان مدافع حرم در سوریه و عراق و نیز اوج زیبایی شهادت شهید محسن حججی خاطره و سخن می‌گفت.

برادر شهید مظفری نیا ادامه داد: شهادت آرزوی دیرینه برادرم بود و می‌گفت: «می خواهم مثل شهید حججی شهید بشوم که پوزه آمریکا و اسراییل به خاک مالیده شود»

وی افزود: این شهید عزیز حقیقتا مثل فرمانده اش شجاع و باایمان و بخصوص با نیرو‌های تحت امرش مهربان بود و واقعا لیاقت داشت که اینگونه در جوار فرمانده شجاع و با اخلاصش به شهادت برسد و ما، چون همراهی همیشگی او را با سردار شهید سلیمانی می‌دانستیم، با شنیدن خبر سردار متوجه شدیم او نیز به شهادت رسیده است.

مرتضی مظفری نیا با اشاره محل تولد و سکونت برادر شهیدش افزود: شهید مظفری نیا متولد سالل ۱۳۵۷ در قم و ساکن تهران بود و همسر و مادرشان نیز اهل قم و دارای دو فرزند دختر و یک فرزند در آستانه تولد هستند.

وی خاطرنشان کرد: آرزوی برادرم این بود که در حرم حضرت مطهر کریمه اهل بیت (س) دفن شود و خوشبختانه با هماهنگی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و سپاه استان قم این امر محقق شد.

مظفری نیا که برای استقبال از پیکر مطهر برادرش در مشهدالرضا (ع) حضور یافته است، گفت: در اینجا و جوار مضجع شریف امام علی بن موسی الرضا (ع) انتظار می‌کشیم که پیکر مطهر برادرم را زیارت کنیم.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15110