printlogo


با حضور خیرین؛
۳۵۰ میلیون تومان در قم برای کمک به سیل‌زدگان اهدا شد
کد خبر: 15776
مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم گفت: مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به همت خیرین قم برای کمک به آسیب دیدگان سیل‌ در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان جمع آوری شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد گلفشان با اشاره به برگزاری مراسم «سیل مهربانی» و گلریزان ویژه جمع آوری کمک برای سیلزدگان، افزود: این مراسم با حضور جمعی از خیرین، اصناف، تجار و صنعتگران استان قم در مجتمع ناشران استان قم برگزار شد.

وی گفت: در این مراسم با همت خیرین مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان سیل‌های اخیر جمع آوری شد.

وی ادامه داد: همچنین آب معدنی، لوازم گرمایشی و مواد غذایی شامل، کنسرو، حبوبات و پوشاک، پتو و چادر نیز توسط مردم و خیرین در این گلریزان به مردم آسیب دیده از سیل اهدا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: جشن گلریزان با حضور بیش از ۵۰ نفر از جوانان، داوطلبان و کارکنان هلال احمر قم و با استقرار ۲۵ صندوق ثابت و سیار در سطح شهر و همچنین مجتمع ناشران برگزار شده است.

وی گفت: تاکنون سه محموله از اقلام اهدایی مردم و بسته‌های غذایی یک ماهه و ۷۲ ساعته کمک‌های هلال احمر قم به مناطق آسیب دیده از سیل ارسال شد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15776