printlogo


عضو خبرگان رهبری:
هیچ خاندانی به‌اندازه خاندان حضرت فاطمه(س) به اسلام خدمت نکرد
کد خبر: 16077
عضو خبرگان رهبری گفت: هیچ خاندانی به‌اندازه خاندان حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) به اسلام، دین و ارزش‌های دینی خدمت نکرد.
آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اشاره به ایام سوگواری حضرت زهرا (س) اظهار داشت: امروز فرهنگ فاطمی در کشور جاری است و حیات دارد چراکه بسیاری از شهدای ما ازجمله شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی فرزند مکتب فاطمی هستند و درواقع این مکتب فاطمی بود که این بزرگواران را به درجه رفیع شهادت نائل کرد.

وی به سیره‌ای حضرت زهرا (س) اشاره کرد و بیان داشت: تقوا، ادب، اخلاق و خدمت به دیگران از ویژگی‌هایی است که تمامی اهل‌بیت (ع) و به‌خصوص حضرت زهرا (س) داشتند و همواره مؤمنان را به پیروی از این سیره دعوت می‌کردند.

حسینی خراسانی افزود: با اعتقاد و دلیل و برهان بیان می‌کنم هیچ خاندانی به‌اندازه خاندان حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) به اسلام، دین و ارزش‌های دینی خدمت نکرد.

وی ادامه داد: هرکجا خیر، رحمت و برکتی است کانون و خواستگاهش بیت رفیع و باعظمت فاطمه زهرا (س) است وکسانی که به آن عزیز ارادت داشته و خود را پیرو او می‌دانند باید این اخلاق و ادب را سرلوحه زندگی خودشان قرار دهند.

عضو خبرگان رهبری ادامه دادن مشی و طریق اهل‌بیت (ع) را حلال مشکلات عنوان کرد و ابراز داشت: امروز راه غلبه بر همه مشکلات و مبارزه با دشمنان اسلام این است که هر فردی در هر مقام و پستی که قرار دارد تا می‌تواند به مردم خدمت کند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان محترم و دولتمردان نظام نیز تا می‌توانند برای رضای خداوند، عزت کشور و دوام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی به این مردم صبور خدمت کنند و قطعاً مطمئن باشند پیروزی و کامیابی نهایی با آن‌ها خواهد بود.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16077