printlogo


برگزاری جلسات ساختارشکنانه در قم با تابلوی خط امام !
کد خبر: 16192
در روزهای اخیر بار دیگر یک جریان سیاسی خاص که بارها از مردم انقلابی قم سیلی خورده است اقدام به برگزاری جلساتی کرده که هدفش چیزی جز ضربه زدن به‌نظام نیست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  مجمع محققین و مدرسین، تشکلی غیرقانونی که این روزها بار دیگر با پرچم اصلاح طبی وارد میدان شده و اقدام به برگزاری جلساتی تحت عنوان" حکمرانی خوب در سیرت علوی" کرده است.

جلساتی که اخیراً از افراد معلوم‌الحال نیز که زاویه و جهت‌گیری آن‌ها علیه نظام بارها رسانه‌ای شده دعوت به‌عمل‌آمده تا با حضور در قم در این جلسات شرکت کنند.

نکته جالب در دیدگاه‌ها و آرمان‌های این جریان است که خود را حامی و پیرو خط امام می‌دادند اما در عمل عکس این موضوع اتفاق افتاده است.

به‌عنوان مصداق بارز این موضوع می‌توان به دیدگاه‌های این جریان در خصوص منتظری اشاره کرد، فردی که عملاً در برابر امام خمینی (ره) و نظام ایستاد و مسیری را طی کرد تا درنهایت امام خمینی (ره) وی را عزل کرد.

درواقع باید گفت افرادی خود را پیرو خط امام می‌دانند که امروز هیچ التزامی به ساختار حکومت ندارند و از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به آن بهره می‌گیرند.

مدعیان دروغین خط امام چرا مروری بر اندیشه و افکار ایشان ندارند، آنجایی که ایشان فرمودند: پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد.

جز این است که امروز این جریان شکست‌خورده سیاسی آمال و آرزوهای خود را نه در تبعیت از ولایت‌فقیه بلکه در براندازی نرم و ضربه زدن به جایگاه ولایت‌فقیه می‌داند.

آیا این آرمان و خواست امام بود که عده‌ای خون هزاران شهید را در راستای اهداف مادی و دنیایی خودشان تفسیر کنند و در برابر خواست آن‌ها که همان پیروی از ولایت بود بایستید.

فریاد سیره علوی را سر می‌دهند اما در برابر خواست مردم و ارکان نظام مقدس جمهوری می‌ایستند و از براندازان حمایت می‌کنند.

مگر غیرازاین است که امام خمینی (ره) فرمودند: «آحاد مردم یکی یکشان تکلیف دارند برای حفظ جمهوری اسلامی، یک واجب عینی، اهم مسائل واجب دنیا، اهم است، از نماز اهمیتش بیشتر است؛ برای اینکه این حفظ اسلام است، نماز فرع اسلام است. این تکلیف برای همه ماست.» (صحیفه امام، ج 19، ص 486)

در پایان باید گفت این ورشکستگان سیاسی باید بدانند که قم جای این‌گونه برنامه‌های ساختارشکنانه نیست چراکه این نوع جریان‌ها جایی در بین مردم با بصیرت و انقلابی قم ندارند.
 

انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16192