printlogo


مدیر طرح تبیین منظومه فکری رهبری خبر داد:
برگزاری اولین دوره بینش ولایی در قم
کد خبر: 1628
مدیر طرح تبیین منظومه فکری رهبری از برگزاری اولین دوره بینش ولایی در قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت‌الاسلام اسماعیل فخریان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح سرا سری تبیین منظومه فکری رهبری اظهار داشت: طرح تبیین به‌صورت منظومه‌ای است و هدف ما این است که حقیقت انقلاب و آرمان‌های انقلاب را از متولیان آن دریافت کنیم.
وی ادامه داد: در این طرح برای اولین بار سیر مطالعاتی مقام معظم رهبری ارائه می‌شد و به همین منظور منظومه فکری شهید مطهری را بررسی کردیم تا بتوانیم به یک الگوی مناسبی دست پیدا کنیم.
فخریان خاطرنشان کرد: در این طرح همه رده‌های سنی را در نظر گرفتیم به‌طوری‌که برای جوانان و بزرگ‌سالان سیر مطالعاتی داریم.
وی افزود: علاوه بر این برگزاری دوره‌های آموزشی را در نظر داریم که در برخی استان‌ها دوره‌های آموزشی برگزار کردیم و در سایر شهرها و استان‌ها نیز برگزار خواهد شد.
مدیر طرح تبیین منظومه فکری رهبری ابراز داشت: برای برگزاری دوره‌های آموزشی 40 سرفصل قابل‌ارائه داریم و در این کلاس‌ها طرح می‌شود.
وی به برنامه‌های دیگر موسسه نیز اشاره کرد و بیان داشت: از 11 دی‌ماه نیز اولین دوره بینش ولایی در قم در سازمان تبلیغات برگزار می‌شود.

فخریان به برنامه‌های دیگر این موسسه اشاره کرد و گفت: کار دیگر ما تولید محتوا است که در کنار ارائه سیر مطالعاتی تولید محتوا داریم که تاکنون دو عنوان کتاب از رهبر انقلاب منتشر شد.
وی افزود: تمام سخنرانی‌های رهبر پیرامون تشکیلات و ولایت‌فقیه موردبررسی قرار گرفت و درنهایت طی دو کتاب منتشر شد
مدیر طرح تبیین منظومه فکری رهبری ابراز داشت: در تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها که این طرح شروع‌شده یک نماینده داریم و این طرح کاملاً مردمی است به‌طوری‌که تاکنون هزینه‌ای برای کارهای اجرایی پرداخت‌نشده و هزینه موسسه نیز از طریق خیرین و دوره‌های آموزشی تأمین‌شده است.
وی تأکید کرد: کتاب‌های مجموعه قبل از چاپ به‌صورت پی‌دی‌اف نیز ارائه می‌شود تا علاقه‌مندان به این کتاب‌ها امکان داشته باشند با هزینه کمتری آن‌ها را تهیه کنند.
فخریان ادامه داد: دفتر مقام معظم رهبری در جریان کارهای موسسه می‌باشد اما به لحاظ مالی به هیچ ارگانی وابستگی نداریم.
وی خاطرنشان کرد: بیش از یک سال از شروع سیر مطالعاتی می‌گذرد و تاکنون بازخورد خوبی داشته است.



انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/1628