printlogo


کاندیداهای مورد حمایت مجمع پیروان امام و رهبری در استان قم مشخص شدند
کد خبر: 16521
موسی پور، رحمانی و نرجس نیازمند سه کاندیدای مورد حمایت مجمع پیروان امام و رهبری استان قم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت الاسلام علی بنایی در نشست خبری با اعلام این خبر اظهار داشت: این مجمع از زمان تشکیل در ادوار مختلف و در انتخابات اعم از شورای شهر، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری همواره تلاش کرده تا کاندیداهای شایسته که توان خدمت به مردم دارند را معرفی کنیم.

وی با تاکید براینکه قم یک هویت ملی و فرهنگی دارد افزود: از آنجا که معتقدیم استان قم با داشتن افراد برجسته و جوان و نخبه نیازی به استقراض کاندیدا از دیگر شهرها ندارد براین اساس اقدام به معرفی سه گزینه خوشنام و متخصص میکند.

بنایی ادامه داد: حجت الاسلام موسی پور که در کارنامه خود استانداری قم را دارد اولین گزینه ای است که به جهت خدمات دلسوزانه و برجسته در استان مورد توجه قرار دادیم. مردم قم به نیکی از ایشان یاد می کنند چرا که در دوران مدیریت ایشان گام های بلندی برای شهر قم برداشت و با اجرای طرح ها و پروژه های بزرگ یکی از عوامل آبادانی قم بوده است.

به گفته بنایی، حجت الاسلام موسی پور در دوران خدمت خود مدافع حرم اهل بیت (ع) در ابعاد عمرانی بود و مردم ازایشان به نیکی یاد میکنند.

وی دکتر جعفر رحمانی را دومین گزینه مورد حمایت مجمع پیروان امام و رهبری برشمرد و خاطر نشان کرد: ایشان ۳۸سال سابقه تدریس داشته و دانشیار جامعه المصطفی است. دکتر رحمانی مشرف به مسایل و دغدغه های فرهنگی است، دلیل انتخاب ایشان هم غفلت از مسایل فرهنگی بود. ایشان در حوزه مسایل فرهنگی صاحب نظر است.

بنایی سومین گزینه مورد حمایت را نرجس نیازمند اعلام کرد و گفت: ایشان نیز از فرهنگیان خوشنام قم است و سالها در حوزه رسیدگی به مسایل زنان و خانواده فعالیت کرده، با این سابقه بنظر می رسد ایشان می توانند برای ارتقا جایگاه زنان جامعه گامهای موثری بردارند.

در پایان نیز بیانیه این تشکل سیاسی قرائت شد.

در بخشی از بیانیه ائتلاف بزرگ پیروان امام و رهبری استان قم چنین آمده است:

ائتلاف بزرگ پیروان امام و رهبری استان قم در راستای انجام تکلیف دینی و ملی خود، ضمن دعوت مردم شریف ایران اسلامی و خصوصاً مردم انقلابی قم برای حضور در پای صندوق‌های رأی، بر این باور است که در برهه کنونی قم  برای رفع مشکلاتش نیازمند تغییرات اساسی در نگاه و شیوه مدیریت استان  است.

در همین ارتباط ائتلاف بزرگ پیروان امام ورهبری استان قم با بررسی نامزدهای موجود و مدنظر قرار دادن ملاک‌های بیان شده توسط مقام معظم رهبری، ضمن تشکر از همه نامزدها، گروه ها و احزاب سیاسی که با حضور خود موجب رونق انتخابات شده اند، آقایان حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی‌پور و دکتر جعفر رحمانی و نیز سرکار خانم نرجس نیازمند را به عنوان نامزدهای مورد حمایت خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم، معرفی می‌کند. امید است ملت بزرگ ایران با حضور گسترده و دشمن‌شکن خویش و انتخاب نمایندگانی شایسته، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب و شهدای گلگون کفن خصوصاً سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بیعت دوباره با رهبر فرزانه انقلاب، بار دیگر دشمنان را از این مرز و بوم، مأیوس و ناامید سازند.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16521