printlogo


شهروندان قمی تصریح کردند:
شرکت در انتخابات را یک وظیفه‌ای شرعی می‌دانیم/ انتخابات اقتدار نظام را به رخ دشمنان می‌کشد
کد خبر: 16657
شهروندان قمی بابیان این‌که انتخابات اقتدار نظام را به رخ دشمنان می‌کشد، تصریح کردند: شرکت در انتخابات را یک وظیفه‌ی شرعی می‌دانیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  هنوز ساعات زیادی از زمان آغاز رأی‌گیری نگذشته بود که حضور زنی سالخورده برای رأی دادن توجه ام را جلب کردم.

به او گفتم مادر بهتر نبود شما در خانه می‌ماندید و صندوق سیار تقاضا می‌کردید، با تندی در جوابم گفت: مگر شما صحبت‌های آقا را نشنیدی، آقا گفت امروز جشن ملی است، برای جشن که باید خودمان حضوری بریم.

طلا سلیمی در ادامه گفت: 77 سال سن دارم و از اول انقلاب در تمامی انتخابات شرکت کرده‌ام و امروز هم باوجوداینکه به‌سختی و با عصا در این حوزه آماده شدم تا رأی خودم را به نماینده‌هایی که در خط رهبری هستند، بدهم.

وی ادامه داد: تمامی مشکلات قابل‌حل است اگر مسئولان انقلابی و مردمی باشند.

قرار نیست که سرنوشت کشورم برایم مهم نباشد

سیروس باقری جوان رأی اولی است در گفتگو با خبرنگار ما می‌گوید: امسال اولین بار است که می‌توانم در انتخابات شرکت کنم و این برایم مایه افتخار است.


وی بابیان این‌که انتخابات اقتدار نظام را به رخ دشمنان می‌کشد، ادامه داد: قرار نیست که سرنوشت کشورم برایم مهم نباشد و نخواهم رأی بدهم، این رأی من آینده خودم و کشورم را مشخص می‌کند.

باقری افزود: ما جوانان و نسل جدید انقلاب از مسئولان انتظار داریم که ما را ببینند و مشکلات ما را حل کنند و مطمئن باشند که ما هم‌پشت سر آن‌ها هستیم.


حضور گسترده‌ای مردم نشانگر آگاهی و بلوغ سیاسی آن‌ها است

حسن محمدی دیگر شهروند قمی است که در خصوص اهمیت انتخابات به خبرنگار ما گفت: جمهوری اسلامی ایران مهد دموکراسی است و این موضوع را انتخابات بی‌شمار نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: مردم حضور گسترده‌ای در انتخابات دارند و این نشانگر آگاهی و بلوغ سیاسی آن‌ها است که در شرایط کنونی کشور که درواقع در جنگ اقتصادی نابرابر هستیم از کیان کشور دفاع می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: امروز مردم ایران در سراسر کشور ثابت کردند که پای انقلاب و رهبری ایستاده‌اند و در این مسیر همیشه آماده و ثابت‌قدم هستند.


هر زمانی که دشمنان فشارهای خودشان را افزایش دادند مردم متحدتر شدند

حسین سلیمی دیگر شهروند قمی است که در گفتگو با خبرنگار ما از علت حضور خود در انتخابات سخن گفت.



وی بابیان این‌که شرکت در انتخابات را یک وظیفه‌ای شرعی می‌دانیم، اظهار داشت: نزدیک به 32 سال در این نظام به مردم خدمت کردم و در مراکز بهداشتی استان مشغول به کار بوده‌ام، به جرت می‌توانم بگویم هرزمانی که دشمنان فشارهای خودشان را افزایش دادند مردم متحدتر و هماهنگ‌تر شدند.

سلیمی ادامه داد: حتی در روزهای اخیر فضاسازی که برای بیمار کرونا شد نیز غیرطبیعی بود نه این‌که این بیماری وجود ندارد بلکه نوع هجمه‌ها و جوسازی‌ها در فضای مجازی غیرطبیعی بود.

وی افزود: این جوسازی‌ها تنها یک علت داشت و آن‌هم این بود که مردم را از حضور در صفوف رأی دادن منع کنند اما ببینید که مردم چگونه با رعایت بهداشت فردی در انتخابات حاضر شدند و بار دیگر نشان دادند که در مسیر انقلاب و رهبری حاضر هستند جان خودشان را نیز فدا کنند.

درواقع باید گفت امروز حضور مردم قم پیام‌های بسیاری زیادی برای دشمنان و توطئه افکنان داشت.

نخست این‌که دشمنان بعد از حوادث اخیر به دنبال مأیوس کردن مردم بودند تا در انتخابات شرکت نکنند اما در عمل بار دیگر این توطئه‌های آن‌ها شکست خورد.

دوم این‌که مردم قم علیرغم مثبت بودن آزمایش کرونای 5 نفر از شهروندان قمی با رعایت اصول بهداشتی در انتخابات شرکت کردند که خود بیانگر عمق علاقه و میهن‌دوستی این مردم انقلابی است.

البته این اولین بار نیست که مردم قم چنین حماسه‌ای را خلق می‌کنند در طول 41 سال گذشته همواره مردم قم نشان داده‌اند که در مسیر انقلاب و رهبری سر از پا نمی‌شناسند و همواره درصحنه حاضر هستند.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16657