printlogo


از شایعه تا واقعیت بیهوش شدن فرد کرونایی در ترمینال غرب+عکس
کد خبر: 16772
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بازار شایعات در فضای مجازی در خصوص بیماری کرونا داغ است و شایعه پردازان در این زمینه بیکار ننشسته‌اند.

انتشار تصاویر مختلفی مرتبط با کرونا از جمله موارد زیادی است که این روزها در فضای مجازی به چشم می‌خورد اگرچه صحت و سقم خیلی از آنها تائید نشده است.

انتشار عکسی با مضمون از حال رفتن فردی مبتلا به کرونا در پایان غربی تهران ما را بر آن داشت تا صحت و سقم این موضوع را از رئیس پلیس پیشگیری تهران جویا شویم.

سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، به تشریح حادثه‌ای که در ترمینال غرب به وقوع پیوست پرداخت و گفت: ساعت 23 شب گذشته فردی در مقابل یکی از تعاونی‌های پایانه غرب نقش بر زمین شد؛ ماموران کلانتری و عوامل اورژانس بلافاصله  در محل حاضر شده و به بررسی موضوع پرداختند. در نهایت مشخص شد که فرد مورد نظر دارای بیماری قلبی بوده و به دلیل افت فشار از حال رفته است.

وی با بیان این مطلب که فرد مورد نظر به صورت سرپایی درمان و مرخص شد خطاب به شایعه پردازان اعلام کرد که پلیس اجازه نمی‌دهد افرادی باعث نگرانی و تشویش اذهان عمومی شوند؛ تشویش اذهان عمومی مورد پیگرد پلیس بوده و باز نشر چنین مطالبی در فضای مجازی نیز جرم بوده و پلیس فتا آنها را پیگیری خواهد کرد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16772