printlogo


تمهیدات جدید حرم حضرت معصومه(س) برای ارتقای سطح بهداشت عمومی
کد خبر: 16968
تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) رعایت اصول بهداشتی را بسیار مهم ارزیابی کرد و ازتمهیدات جدید در این آستان برای ارتقای سطح بهداشت عمومی خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله سید محمد سعیدی با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت اظهار داشت: رعایت مسائل بهداشتی همواره از جانب شرع توصیه شده و در شرایط کنونی که ممکن است عدم رعایت آن، به دیگران آسیب برساند، واجب است.

وی با ابراز اینکه بارگاه نورانی کریمه اهل‌بیت(س) در طول تاریخ پناهگاه و ملجأ درماندگان و بیماران بوده است، بیان کرد: تاکنون بانوی کرامت دردهای فراوانی را رفع کرده و بیماران زیادی را شفا داده‌اند؛ به همین علت کرامات حضرت و قداست حرم مطهر بر هیچ شخص و فرد آگاهی پوشیده نیست.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با بیان این‌که رعایت مسائل بهداشتی از ضروریات دینی است بار دیگر بر آمادگی کامل این آستان برای همکاری با وزارت بهداشت تأکید کرد.

وی در مورد حواشی اخیری که در مورد ضدکرونا بودن حرم مطهر مطرح شده است، گفت: رعایت مسائل بهداشتی هیچ منافاتی با قداست و مطهر بودن حرم ندارد و حتی رعایت آن در شرایط کنونی واجب است.

امام جمعه قم ضمن تقدیر از تلاش مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و درمان بیماران، خاطرنشان کرد: آستان مقدس علاوه بر اینکه تاکنون تمهیدات مختلفی را برای جلوگیری از شیوع کرونا دنبال کرده است، همچنان از آمادگی کامل برای همکاری بیشتر با مسئولان وزارت بهداشت برخوردار است.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16968