printlogo


معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم:
مرحله سوم توزیع پک های بهداشتی در قم آغاز شد/توزیع بیش از 140هزار بسته بهداشتی بین مردم
کد خبر: 17191
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم با اشاره به اینکه در مرحله سوم 40 هزار پک بهداشتی از روز گذشته در حال توزیع است گفت: تا هرزمانی که نیاز باشد در کنار مردم خواهیم ماند.
 سرهنگ مهدی کبیری معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار کرد: از روز گذشته مرحله سوم توزیع پک های بهداشتی در سطح استان قم آغاز شده است پیش از این دو مرحله توزیع پک های بهداشتی را داشتیم.

وی گفت: مرحله اول 46 هزار بسته پک بهداشتی در محدوده مناطق ناحیه امام رضا(ع) و ناحیه امام حسین(ع) توزیع شد در مرحله دوم 98 هزار بسته بهداشتی در مناطق تحت پوشش این دو ناحیه و پردیسان توزیع شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) افزود: در مرحله دوم حدود 35 هزار بسته بهداشتی در منطقه پردیسان توزیع شد و بقیه در محدوده دو ناحیه نام برده توزیع شد محدوده ناحیه امام رضا(ع) غرب رودخانه و محدوده ناحیه امام حسین(ع) شرق رودخانه را شامل می شود.

کبیری خاطرنشان کرد: در مرحله سوم 40 هزار بسته به ما تحویل داده شده که این مقدار برای کسری محلاتی بود که توزیع انجام شد این محدوده ها توسط اداره بهداشت بلوک بندی شده است و نقشه محله هایی که توزیع باید انجام شود مجموعه بهداشت قم تعیین می کند و در اختیار ما قرار می دهد.

وی عنوان کرد: مجموعه بسیج کار بسته بندی و توزیع اقلام بهداشتی را به صورت خانه به خانه انجام می دهد 40 هزار پک جدیدی هم که در اختیار بسیج قرار گرفته برای توزیع در مناطق غرب رودخانه است و نقشه توزیع را اداره بهداشت تعیین می کند.

کبیری خاطر نشان کرد: بیش از 1000 نفر از خواهران و برادران بسیجی قم در امر بسته بندی و توزیع بسته ها مشارکت دارند خواهران در بخش بسته‌بندی و برادران در بخش بسته‌بندی و توزیع فعالیت می کنند.

کمبود 200هزار پک بهداشتی برای توزیع
وی گفت: همچنان 200 هزار پک بهداشتی برای توزیع در همه بخش ها محلات و روستاهای قم کسری داریم و نیاز است این 200 هزار بسته نیز تامین شود این مسئله را با علوم پزشکی قم نیز مطرح کردیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به بازدید مستمر از نحوه بسته بندی پک های بهداشتی بیان کرد: اماکنی که بسته بندی پک های بهداشتی انجام می شود کاملا توصیه های بهداشتی رعایت می شود افرادی که در امر بسته بندی فعال هستند یا از دستکش استفاده می کنند یا هر 20 دقیقه یکبار دست های خود را ضد عفونی می کنند و ناظرین وزارت بهداشت نیز در محل بسته بندی پک های بهداشتی حضور داشتند.

کبیری تاکید کرد: تا هر زمانی که نیاز باشد حضور داریم و اعلام آمادگی کردیم هر زمان هر اقلام بهداشتی به قم ارسال شود آماده توزیع هستیم حتی اگر به یکباره 200هزار کسری اقلام بهداشتی به قم اختصاص داده شود به سرعت توسط بسیجی ها بین مردم توزیع می شود.

وی گفت: نیروی های بسیجی آماده هستند فراخوان شوند و تا آخرین خانه در شهر و روستاها و در هر نقطه ای از قم آماده توزیع داریم نقصی در توزیع وجود ندارد اما به دلیل اینکه تامین این اقلام از طرف وزارت خانه است کند انجام می شود.


انتهای پیام/170
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/17191