printlogo


به بهانه دهه بصیرت؛
بصیرت سیاسی و فتنه‌های پیش رو
کد خبر: 1754
شاید به جرات بتوان گفت از یک دهه گذشته نوع ابزار جنگ دشمن از آشکار به پنهان و از سخت به نرم تبدیل شد به‌طوری‌که همین جنگ نرم در فتنه 88 به‌کارگیری شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،جمهوری اسلامی ایران در طی 40 سال گذشته همواره دستخوش توطئه‌های فراوانی بوده است به‌طوری‌که دشمنان نظام متناسب با شرایط کشور دست به توطئه‌ها و دسیسه‌های فراوانی زده‌اند.
جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی تنها نمونه‌های آشکار این توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان نظام بود که البته هیچ‌گاه نتوانستند به اهداف خود برسند و هر بار با حضور و حمایت مردم سیلی محکمی خوردند.
شاید به جرات بتوان گفت از یک دهه گذشته نوع ابزار جنگ دشمن از آشکار به پنهان و از سخت به نرم تبدیل شد به‌طوری‌که همین جنگ نرم در سال 88 و در فتنه 88 به‌کارگیری شد.
دشمن در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری پیش از آغاز انتخابات با ایجاد جو روانی کاذب و دوقطبی کردن جامعه فضای ملتهبی را در کشور ایجاد کرد.

از سوی دیگر با حمایت کامل و همه‌جانبه از سران فتنه پازل خود را برای براندازی نظام کامل کرد غافل از این‌که جبهه رهبری و مردمی همیشه پای‌کار هستند.
به‌عبارت‌دیگر نکته مهم در تمامی برنامه‌ریزی‌های دشمن غفلت از قدرت هدایتگری رهبری و بصیرت مردم است به‌طوری‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با هدایت رهبر انقلاب و بصیرت مردم توانسته نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.
 نمونه بارز این مهم را می‌توان در 9 دی‌ماه سال 88 مشاهده کرد زمانی که مردم با درک بالای سیاسی متوجه این مهم شدند که سران فتنه نه به دنبال حق بلکه به دنبال براندازی نظام و ایجاد یک کشور سکولار هستند و در این مسیر حتی هیچ احترامی به مقدسات اسلام قائل نیستند.
به همین علت با حضور پرشور خود نه‌تنها سران فتنه را در جای خود نشاندند بلکه راه را بر روی تمامی دسیسه‌های بعدی دشمان بستند.
اما این موضوع که فکر کنیم آمریکا و اسرائیل به‌عنوان دشمنان اصلی نظام بیکار نشسته و دست از دشمنی خود برمی‌دارند خیال باطل و درواقع خودفریبی است به همین علت باید همواره در برابر این کشورها هوشیار بوده و بصیرت سیاسی داشته باشیم.
قطعاً در ماه‌ها و سال‌های پیش رو همانند دی‌ماه سال گذشته و یا التهابات تابستان امسال دشمن به دنبال ضربه زدن به‌نظام است که باید با این فتنه‌انگیزی‌ها با بصیرت و هوشیاری برخورد کنیم.
البته کار به همین‌جا ختم نمی‌شود چراکه یکی دیگر از ترفندهای دشمنان در سال‌های اخیر نفوذ به کشور از طریق معاهده‌های ساختگی و غربی است که درواقع تنها هدفشان کنترل، جاسوسی و درنهایت براندازی نظام از این طریق است که لازمه‌ای مقابله با آن بصیرت سیاسی در انتخابات پیش رو است چراکه نمایندگانی که به نمایندگی از ملت در مجلس حضور می‌یابند نقش مهمی در عضویت و عدم عضویت کشورمان در این‌گونه معاهده‌های ننگین دارند و می‌توانند سرنوشت کشور را در مواقع حساس تعیین کنند.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/1754