printlogo


ضدعفونی منازل بیماران کرونایی در قم+عکس
کد خبر: 17725
در یک حرکت جهادی جمعی از جوانان قمی منازل افرادی که اعضای خانواده آنها دچار بیماری کرونا شده بود را ضدعفونی کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بیش از یک ماه است که کشورمان درگیر بیماری کرونا شده است که باعث ناراحتی و غم در بین همه مردم شده است اما در این میان چنان زیبایی ها و فداکاری هایی به چشم می خورد که غم این بیماری منحوس را کمی التیام می بخشد.

این روزها صحنه هایی از گذشت و فداکاری بسیجی ها نیروهای جهادی و مردمی به چشم می خورد که مختص ایران است و در دیگر کشورها دیدن این صحنه ها تبدیل به آرزو شده.

یکی از جوانان قمی که از همان روزهای اعلام شیوع بیماری کرونا دست به کار شده تا از هر طریقی که می تواند از شیوع این بیماری در شهر جلوگیری کند ولی محرمی است .

وی در ابتدا با الکل هایی که در اختیار داشت به صورت جهادی در سطح شهر حاضر شده و به ضدعفونی تاکسی ها و خودروهای در سطح شهر پرداخت حتی مغازه تعویض روغنی خود را برای ضدعفونی تاکسی ها و خودروها اختصاص داد.

مسئله رعایت بهداشت و ضدعفونی محیط با توجه به گسترش شیوع کرونا یکی از اصول اصلی است محرمی در این شرایط به فکر ضدعفونی کردن منازل و محله های افرادی که یک یا چند نفر از اعضای خانواده آنها دچار این بیماری شده اند افتاده تا بتواند سهمی در قطع این زنجیره داشته باشد.

محرمی در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار کرد: با کمک خیرین و همکاری برازنده مدیر گروه بهداشت محیط و کار مرکز بهداشت استان قم و آقای رستار از کارکنان دادستانی قم توانستیم مقداری الکل، ماسک، دستکش و دستمال کاغذی تهیه کنیم و بین مردم و گروه های حساس توزیع کنیم.

وی گفت:  خانواده افرادی که سابقه بیمار کرونایی دارند بیشتر در معرض ابتلا به کرونا و انتقال کرونا دارند به همین خاطر تصمیم گرفتم با همکاری  و مجوز وزارت بهداشت منازل این افراد را به صورت اصولی ضدعفونی کنم.

این جوان جهادگر قمی گفت: در این مدت به سختی توانستم هزینه برخی از اقلام را تهیه کنم و البته همه این سختی ها ارزشمند‌است امیدوارم به زودی کشور از این ویروس نجات پیدا کند.


انتهای پیام/170
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/17725