printlogo


ممانعت از سفر 177 هزار خودرو از بامداد 8 فروردین
کد خبر: 17960
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ شرافتی جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: برخی از هموطنانا برخلاف قوانین اصرار دارند که از تهران خارج شوند یا وارد تهران شوند.

وی افزود: ما باید هر کدام‌مان تابع ضوابط و قوانین و مقررات باشیم و متاسفانه می بینیم که عده ای تازه امروز قصد دارند به مسافرت بروند.

سرهنگ شرافتی گفت: همه همکاران من می توانند در لحظه فقط جریمه را اعمال کنند اما تلاش ‌شان این هست که اولا به صورت درخواستی از رانندگان بخواهند تا از سفر منصرف شوند و نهایتا اگر راننده منصرف نشد جریمه را اعمال کنند.

جانشین پلیس راه راهور ناجا گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا امروز حدود 9500 خودرو اعمال قانون شده اند و این در حالی است که 177 هزار خودرو هم به شهر خودشان بازگشت داده شده اند.

وی ادامه داد: در حوزه حمل و نقل عمومی بین جاده‌ای 70 درصد سرویس های سالهالی قبل کاهش داشته است و تنها با 30 درصد توان‌شان در حال فعالیت است.

سرهنگ شرافتی افزود: این در حالی است که بررسی‌ها نشان می دهد تعداد مسافران حمل و نقل جاده‌ای حدود 76 درصد کاهش داشته است.

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا خاطرناشن کرد: من توصیه ام به شهروندانی که اجباری برای سفر با اتوبوس دارند حتما از مسیر پایانه ها اقدام به این کار کنند زیرا پروتکل‌هایی برای ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده است نظیر گندزدایی اتوبوس‌ها و تب سنجی از شهروندان پیش از سوار شدن بر اتوبوس‌ها.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/17960