printlogo


مسئول جدید سازمان بسیج سازندگی استان قم:
تقویت روحیه و گفتمان جهادی، لازمه خدمت رسانی و محرومیت زدایی است
کد خبر: 18315
مسئول جدید سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، تقویت روحیه و گفتمان جهادی را لازمه خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی دانست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ پاسدار محمود داودآبادی طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید سازمان بسیج سازندگی سپاه استان با اشاره به اهمیت فعالیت های جهادی در امر خدمت رسانی و محرومیت زدایی ابراز داشت: به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری، امروز بزرگترین مبارزه با آمریکا، خدمت رسانی به مردم است که البته یکی از مصادیق مهم این خدمت رسانی، رفع محرومیت در عرصه های گوناگون کشور است.

وی افزود: ما باید هر چقدر که توان داریم در زمینه خدمت به مردم و به ویژه محرومان و مستضعفان آن را بکار بگیریم و علیرغم کمبود امکانات و محدودیت اعتبارات در این باره، با کار و تلاش جهادی، نقص ها و کمبودها را به نوعی جبران کنیم.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قم همچنین گفت: مطالبه رهبر معظم انقلاب از ما این است که گفتمان جهادی را به گفتمان عمومی در کشور تبدیل کنیم و بعد از شیوع ویروس کرونا شاهد بودیم که به همت مردم و عزم و اراده گروه های جهادی، چه فعالیت های چشمگیری در این زمینه صورت گرفت و انشاالله با همدلی بیشتر مردم و مسئولان و فعالیت های جهادی به زودی از شر این ویروس منحوس، نجات پیدا خواهیم کرد.

گفتنی است: در این مراسم از خدمات و زحمات سرهنگ پاسدار علی دستوری، مسئول سابق سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم تقدیر و تشکر به عمل آمد و برای سرهنگ پاسدار محمود داودآبادی که همزمان مسئول بسیج سازندگی سپاه استان و نیز جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) است، آرزوی موفقیت شد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/18315