printlogo


جشنواره «شهر ما» فرصتی برای همکاری دوسویه بین مردم و مدیران شهری
کد خبر: 20073
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تأکید بر برقراری ارتباط مؤثر بین مدیران و مردم، گفت: جشنواره فرصتی برای شنیدن نظرات کارشناسان و مردم به مدیران شهری داده و می‌تواند به ارتقاء فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل عمومی در جامعه کمک کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امیر یزدی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای شهر ما و اهمیت پرداختن به آن اظهار داشت: مدیریت شهری کار گروهی بوده و نیازمند نگاهی مبتنی بر مشارکت مردمی است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم داشتن شهری پویا را در حوزه تخصصی خود موردبررسی قرار داد و افزود: امروز با همه اقداماتی که در راستای بهسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در حال انجام است نیازمند نقد منصفانه و شنیدن نظرات مردم برای ارائه خدمات بهتر هستیم.

یزدی شرکت در جشنواره را قدم مؤثری در برقراری ارتباطی پویا بین مردم و مدیران شهری خواند و تأکید کرد: این جشنواره می‌تواند آغاز یک ارتباطی دوسویه بوده و مدیران را به شنیدن نظرات شهروندان و اهالی رسانه تشویق کند.

وی ادامه داد: توسعه شهری تنها ساختن و ارائه خدمات مدرن و به‌روز نبوده و نیازمند ارتقاء فرهنگ شهروندی است که این امر در سایه هم‌نشینی و همدلی مدیران و شهروندان سریع‌تر به دست می‌آید.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از مردم و اهالی رسانه خواست تا با شرکت در این جشنواره فرصت توجه به مسائل حمل‌ونقل عمومی را از منظر مردم به تصمیم گیران این حوزه داده و تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی آماده دریافت نظرات کارشناسان و شهروندان در این حوزه است.

یزدی همکاری مردم و مدیران را در دوران شیوع ویروس کرونا نمونه‌ای از همکاری دوسویه دانست و خاطرنشان کرد: باید به کمک هم علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی و امید مشکلات را برطرف کرده و به سمت ساختن شهری توسعه‌یافته قدم برداریم.

وی استفاده از ناوگان اتوبوسرانی و عدم استفاده از خودروی شخصی را در سفرهای درون‌شهری مورد توجه قرارداد و مطرح کرد: این جشنواره می‌تواند در تشویق مردم برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی بسیار مؤثر باشد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم سهم ناوگان اتوبوسرانی را در سفرهای درون‌شهری ۸ درصد دانست و گفت: متأسفانه امروز سهم ناوگان اتوبوسرانی از سفرهای درون‌شهری در شهر قم ناچیز بوده و نیازمند فرهنگ‌سازی در این حوزه هستیم.

یزدی جشنواره را فرصتی برای ارتقاء فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل عمومی عنوان کرد و یادآور شد: برای داشتن شهری با هوای پارک و بدون ترافیک باید سهم حمل‌ونقل عمومی در سفرهای درون‌شهری افزایش یابد.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20073