printlogo


آیت‌الله کعبی:
مذاکره کلید تسلیم است / برخی از نزدیکان رئیس‌جمهور معتقدند باید بین دین و توسعه یکی را انتخاب کنیم
کد خبر: 20129
عضو خبرگان رهبری با اشاره به مذاکره کلید تسلیم است، گفت: کار به‌جایی رسیده است که مشاور رئیس‌جمهور می‌گوید باید بین دین و توسعه یکی را انتخاب کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله عباس کعبی در جمع اعضای شورای مرکزی جمعیت ایثارگران استان قم با اشاره به ماه محرم و عزاداری‌های این ماه، ایام اظهار داشت: امروز در شرایطی به سر می‌بریم که باید بیش از گذشته نیروهای ارزشی و انقلابی پای بیایند.
وی ادامه داد: هدف‌گذاری مناسب و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب باید توسط جریان‌های انقلابی در کشور پیاده‌سازی و اجرا شود.
کعبی به شرایط کنونی کشور اشاره کرد و بیان داشت: هم‌اکنون در کشور 4 جریان وجود دارد که نیاز است این جریان‌ها به‌خوبی شناسانده شوند.
وی ادامه داد: یک جریان غرب‌گرا است و معتقد است که توسعه و پیشرفت از مسیر و مدل‌های غربی محقق می‌شود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: در دولت‌های هاشمی رفسنجانی، خاتمی و دولت دوم احمدی‌نژاد این مسیر بارها مورد آزمون‌وخطا قرار گرفت.
وی تأکید کرد: دولت روحانی که از همان آغاز کار همه‌چیز را به برجام گره زد و درنهایت وضعیت کشور این‌گونه شد.
کعبی بیان داشت: این جریان حتی بعد از به شهادت رسیدن حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس نیز به دنبال این بود که با آمریکا پشت میز مذاکره بنشیند.
عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: یکی از مشاوران رئیس‌جمهور معتقد است که باید بین دین و توسعه یکی را انتخاب کنید و در این میان معتقد است که توسعه با ایدئولوژی همگام نیست و باید آن را کنار گذاشت.
وی گفت: جریان‌های واقع‌گرا و محافظه‌کار نیز دو جریان دیگر هستند که کار را در مصلحت و فراجناحی عمل کردن می‌بینند که چندان موردقبول نیستند.
کعبی تصریح کرد: جریان چهارم هم جریان انقلابی و مؤمن است که همیشه درصحنه است و می‌خواهد آرمان‌های انقلاب و رهبر کبیر انقلاب در کشور پیاده شود.
وی ادامه داد: این جریان در جبهه مقاومت حضور دارد، در روزهای کرونایی به یاری بیماران می‌شتابد و دل را به دریا می‌زند.
کعبی خاطرنشان کرد: این جریان جانش را درراه نظام و انقلاب فدا می‌کند که بارها در طی دهه‌های گذشته این مهم را به اثبات رسانده است.

انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20129