printlogo


رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم در گفتگو با قم فردا:
هوای این هفته قم ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود
کد خبر: 2078
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم، حداقل و حداکثر دمای استان در هفته جاری را صفر و 16 درجه عنوان کرد و گفت: هوای این هفته قم ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
 محمدرضا قاضی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به پیش بینی آب و هوای روزهای آتی استان، اظهار داشت: از اواخر وقت امروز شنبه پانزدهم دی ماه، شاهد افزایش ابر در آسمان استان خواهیم بود؛ ضمن آن که سامانه جدید بارشی که قرار است از فردا وارد کشور شود؛ قم را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد.
وی ادامه داد: پیش بینی این اداره برای هوای فردا یک شنبه شانزدهم دی ماه در استان قم، آسمانی نیمه ابری و ابری با بارش های پراکنده است که احتمالا این بارش ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم درباره پیش بینی هوای پس فردا دوشنبه هفدهم دی ماه در این استان گفت: در این روز از تراکم ابرها کاسته خواهد شد و البته پدیده غالب، وزش باد است که سرعت آن تا 60 کیلومتر بر ساعت هم خواهد رسید.
محمدرضا قاضی حداکثر دمای امروز، فردا و پس فردای شهر قم را به ترتیب 14، 12 و 16 درجه سانتی گراد اعلام و اضافه کرد: حداقل دمای هوا برای امشب و فردا شب در استان، صفر درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام/120
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/2078