printlogo


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم مطرح کرد:
توزیع سه هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمندومحروم
کد خبر: 20879
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به طرح شمیم حسینی، گفت:در قالب این طرح، مرحله چهارم توزیع سه هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و محروم در استان در حال برگزاری است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت الاسلام عباس اسکندری ظهر امروز در چهارمین مرحله رزمایش بزرگ مواسات و همدلی اداره کل اوقاف استان قم  با عنوان شمیم حسینی ، اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه از سال گذشته برنامه شمیم حسینی را به منظور حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های عزاداری امام حسین (ع) برنامه‌ریزی کرد
وی گفت: سال گذشته شمیم حسینی در قالب برپایی نمایشگاه و حمایت‌ها از هیئات مذهبی برگزار شد اما امسال با توجه به شرایط موجود بیماری کرونا در کشور برنامه‌هایی به شکل سال گذشته وجود ندارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به برنامه امسال این طرح، خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌ریزی و حمایت‌ها از طرح شمیم حسینی در قالب تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های محروم و مستمند است.
وی با تاکید بر این نکته که این مرحله چهارم تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه در قالب طرح "شمیم حسینی" است، یادآور شد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، سه مرحله توزیع بسته‌های معیشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شده است.

حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه سه هزار بسته معیشتی در این مرحله توزیع و در مرحله پنجم نیز سه هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند توزیع می‌شود، گفت: مجموعه هزینه‌های این ۲ مرحله مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد تومان است.


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20879