printlogo


بیش از ۲۳۰ المان در موضوعات مختلف در شهر قم نصب‌شده است
کد خبر: 20995
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: بیش از 230 المان و نشان در موضوعات مختلف در طول ده سال گذشته تاکنون در شهر قم نصب‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید محمد موسوی‌منش با تشریح فعالیت‌های سازمان، اظهار داشت: بالغ‌بر یک دهه از آغاز فعالیت این سازمان می‌گذرد و زیباسازی شهرداری قم، از سازمان‌های نوپا به شمار رفته و در تلاش است با فراخوان‌های اعلام‌شده، از حضور جمع کثیری از هنرمندان قم استفاده کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم افزود: بیش از ۲۳۰ المان و نشان در موضوعات مختلف در طول ده سال گذشته تاکنون در شهر قم و شبکه معابر نصب‌شده است.

موسوی منش با بیان اینکه در سه سال اخیر نسل‌های جدیدی از المان‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم، ابراز کرد: تمام این‌ها اقدامات خروجی فراخوان شهرنگار بوده که مختص شهر قم است و امسال به فراخوان شهرنگار چهارم رسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: ساختار و چارچوب این المان‌ها بر اساس سند چشم‌اندازی شهرداری مطابق با هدف هشتم مربوط به سیما و منظر شهری است که موضوعات کلی و زیرساخت‌های آن تهیه و نگارش شده و ذیل این شاخص‌ها نیز معیارهایی برای قم وجود دارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم در مورد این شاخص‌ها عنوان کرد: قم شهر علم و اجتهاد، خاستگاه انقلاب، شهر فرش و موضوعات هویتی و دینی فراوانی است که در این فراخوان‌ها بیان و توسط هنرمندان طراحی می‌شود.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20995