printlogo


زیرساخت‌های ورزشی روستاهای قم تقویت شود
کد خبر: 21251
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تاکید بر سیاست دولتمردان در برخورداری متوازن جوانان روستایی و شهری از امکانات ورزشی گفت: توجه به موضوع ورزش در روستاهای استان از اهداف دولت است که باید زیر ساخت های لازم برای این منظور در روستاها ایجاد شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  محسن بهشتی در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح های ورزشی قم به مناسبت هفته تربیت بدنی که در منطقه نیروگاه قم، روستای دستجرد و روستای علی آباد انقلاب بخش جعفرآباد استان برگزار شد با اشاره به اینکه ورزش گلف یکی از ورزش های مفرح و با نشاط است اظهار داشت: استقبال خوبی از سوی جوانان قمی از این ورزش صورت گرفته و هیات گلف قم نیز در این زمینه عملکرد خوبی داشته است که برای توسعه ورزش گلف شهرداری می تواند از فضاهای خالی بوستان ها مکانی برای احداث زمین های مینی گلف پیش بینی کند.

وی همچنین بر سیاست دولت‌مردان در برخورداری متوازن جوانان روستایی و شهری از امکانات ورزشی را مورد توجه قرار داد و افزود: توجه به موضوع ورزش در روستاها از اهداف دولت است که باید زیر ساخت‌های لازم برای این منظور در روستاها ایجاد شود از این رو امیدواریم با خدماتی که از سوی دستگاه ها در حال انجام است بزودی شاهد برخورداری متعادل جوانان روستایی از این امکانات و زیرساخت های ورزشی باشیم.

در این آیین زمین های مینی گلف مجموعه ورزشی جواد الائمه در منطقه نیروگاه قم با  با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال و در فضایی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در مجموعه ورزشی جواد الائمه قم به بهره برداری رسید و در پایان نیز از مدال آوران سال ۹۸ هیات گلف استان قدردانی شد.

 آیین کلنگ زنی همزمان ۲ طرح زمین چمن مصنوعی شهر دستجرد و روستای علی آباد انقلاب بخش جعفر آباد نیز برگزار شد و چهار خانه ورزشی روستایی نیز به بهره برداری رسید.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21251