printlogo


تور مشهد هتل قصر طلایی با آژانس فارا گشت
کد خبر: 21782
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اگر امسال برای سفر خانوادگی خود تور مشهد را انتخاب نموده‌اید و با آن تصمیم دارید حال و هوایی متفاوت را به زندگی خود وارد کنید آژانس فارا گشت کوروش کبیر با انواع مختلف تورهای مسافرتی در اختیار شما عزیزان است. تا آن چه را که از یک سفر زیارتی و تفریحی انتظار دارید برای شما در تور هتل قصر طلایی مشهد به ارمغان آورد.

 این انتخاب یعنی سفری ایمن به شهر مشهد که تمامی مخاطرات از آن حذف ‌شده و هر آنچه به شما تقدیم می ‌گردد لذت است و آرامشی وصف ‌ناپذیر که البته هتل ‌هایی همچون قصر طلایی با امکانات فوق ‌العادۀ خود آن را تکمیل نموده و مکانی آرام را برای استراحت و زدودن خستگی سفر آماده می ‌کنند.


هر گردشگری که اهل سفر باشد مسلماً تور مشهد هتل قصر طلایی یکی از انتخاب ‌های مهم وی محسوب می‌شود. همان طور که در سایت ویکی پدیا هم کاملا درباره آن توضیح داده است:
"Mashhad (Persian:
مشهد, romanized: Mašhad [mæʃˈhæd] (About this soundlisten)), also spelled Mashad or Meshad, is the second-most-populous city in Iran and the capital of Razavi Khorasan Province. It is located in the northeast of the country. It has a population of 3,001,184 (2016 census), which includes the areas of Mashhad Taman and Torqabeh. It was a major oasis along the ancient Silk Road connecting with Merv to the east.

The city is named after the shrine of Imam Reza, the eighth Shia Imam. The Imam was buried in a village in Khorasan, which afterward gained the name Mashhad, meaning the place of martyrdom. Every year, millions of pilgrims visit the Imam Reza shrine. The Abbasid caliph Harun al-Rashid is also buried within the same shrine.

Mashhad has been governed by different ethnic groups over the course of its history. The city enjoyed relative prosperity in the Mongol period."
 کلان ‌شهری مثل مشهد  که مکان ‌های طبیعی و تفریحی آن زبان زد است همیشه مورد توجه بوده و مانند نقطه ‌ای نورانی در جهان برای تمامی گردشگران می ‌درخشد.

 

بهترین هتل مشهد

مشهد به واسطه پر مسافرترین شهر ایران دارای هتل های بسیاری است. هتل هایی که می شود گفت در سطح منطقه در بهترین درجه کیفیتی هستند. از هتل آپارتمان های ارزان گرفته تا هتل های نزدیک به حرم امام رضا و البته هتل های لوکس و لاکچری 5 ستاره.
هتل های لوکس مثل هتل درویشی، قصر الماس، الماس نوین و قصر طلائی از معروف ترین و بهترین هتل های مشهد هستند که فارا گشت ارزان رزرو می کند.
هتل قصر طلایی مشهد یکی از هتل های پنج ستاره است که معنای واقعی لوکس بودن یک هتل را به رخ همگان می کشد. این هتل با مساحتی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۷۰۰۰۰ متر مربع در دو فاز، دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از بهترین سازه های معماری برخوردار می باشد. امکانات فوق العاده ای را در این هتل تدارک دیده اند تا مسافران فقط برای زیارت امام رضا نیاز به بیرون رفتن از هتل داشته باشند. از نظر موقعیت مکانی هم این هتل در یکی از بهترین محله ها قرار گرفته است و فاصله خیلی زیادی با حرم ندارد.
از امکانات ویژه ای که با رزرو هتل قصر طلایی توسط فارا گشت برای شما انجام می شود اگر بخواهیم اسم ببریم، شامل:
استخر، سونا، جکوری، حمام ترکی، بیلیارد، سالن بازی کودکان، سالن بازی های رایانه ای، سالن بدنسازی، کافی شاپ و رستوران های شیک، سرویس ترانسفر به حرم امام رضا و ... می شود. همه این خدمات با سرویسی شیک و لاکچری اجرا می شود که تورهای لوکس مشهد را می شود در این رده قرار داد.

 

رستوران های معروف هتل قصرطلایی:

رستوران ترنم واقع در طبقه اول هتل بین المللی قصر طلایی آماده سرویس دهی به میهمانان مقیم و غیر مقیم هتل می باشد. در روزهای تعطیل رسمی کشور اعم از جمعه ها و اعیاد، بوفه ناهار طلایی رستوران برگزار می گردد.
آشپزان ماهر هتل بین المللی قصر طلایی در بوفه ناهار منحصر به فرد رستوران ترنم، با طبخ انواع غذاهای گوشتی، کبابی، دریایی، محلی، خانگی، ضیافتی هیجان انگیز را برای تمامی سلایق فراهم می آورند. سرو پیش غذاها به صورت بوفه شامل: انواع سوپ، سالاد و انواع نوشیدنی و دسرهای متفاوت و میوه های متنوع فصل، به همراه آب میوه های طبیعی و چای و قهوه می باشد.
رستوران سنتی ترمه که در طبقه دوم واقع شده است با تلفیقی از معماری سنتی ایرانی و شاهکارهای طرح های اسلیمی، با دکوراسیونی بی نظیر و الهام از فرهنگ غنی ایران، مجالی است برای آن دسته از میهمانان صاحب ذوق که در جستجوی روزهای تکرار نشدنی گذشته، ذهن خویش را خانه تکانی می کنند.
رستوران ترمه ضمن طبخ غذاهای محلی و سنتی اصیل ایرانی و با پخت نان تازه، بوفه انواع سالادها و دسرها و ارائه منویی استثنایی رضایت سالم ترین ذائقه ها را فراهم می آورد.
رستوران تابستانی بارگاه واقع در طبقه دوم هتل، مشرف به بارگاه ملکوتی حرم مطهر امام رضا،  محیطی آرام و دلنشینی برای شما عزیزان فراهم شده است. در ایام تابستان، رستوران بارگاه  با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان گرامی می باشد.

تور ویژه مشهد هتل قصر طلایی

 تور مشهد هوایی فارا گشت به علت زمان کوتاهی که برای رفت و آمد در طول مسیر صرف می شود. خود انتخابی بسیار مهم است و مورد استقبال ویژه مسافران. چون برای افرادی که به علت مشغله کاری نمی ‌توانند زمان زیادی را به سفر اختصاص دهند بسیار ایده آل خواهد بود.
از طرفی دیگر فرودگاه ‌های بین ‌المللی مشهد همچون سیستم قطار یا راه آهن، می ‌توانند امنیت را در قالبی کاملاً ملموس در اختیار مسافران قرار دهند. زیرا به علت بزرگی توانایی پاسخگویی به حجم بالایی از پروازها را داشته و به‌ صورت تخصصی آن ‌ها را پوشش می ‌دهند.
بنابراین هنگام سفر با تور مشهد هتل قصر طلایی با قطار یا هواپیما هر کدام که باشد، راحتی و امنیت جزو برنامه های شما خواهد بود.
خدمات سفر با پکیج تور فارا گشت:
  • دو شب و سه روز اقامت در هتل
  • صبحانه
  • سرویس رایگان به حرم
  • ترانسفر فرودگاهی و راه آهن
  • بلیط رفت و برگشت
  • استفاده از تخفیفات گردشگری مشهد
  • امکان اضافه کردن شب های اقامت
از محاسن ویژه مسافرت های گردشی به مشهد این است که فرقی نمی کند که در کدام فصل سفر کنید. هر فصلی از سال مشهد به رنگی خاص زیبا می شود. بهار و تورهای نوروزی از یک طرف، گرمای مطبوع تابستان و رنگ رنگ زیبای پاییز هم در جای خود و حتی در زمستان.
اگر در فصل زمستان تصمیم عزیمت به مشهد را داری و نگرانی که تور مشهد هتل قصر طلایی با قطار یا هواپیما شما جذابیت خاصی نداشته و لذتی چندان زیاد نصیبت نشود، پس معلوم است که مشهد بزرگ و دوست‌ داشتنی را آن‌ قدر ها که باید نشناخته‌ ای. پیست اسکی دولت‌ آباد بزرگ‌ ترین، اولین و تنها ترین پیست اسکی در شرق کشور است که در مساحتی 50 هکتاری فضایی وسیع، با امکاناتی فراخ را برای علاقه‌ مندان به این ورزش هیجان‌ انگیز فراهم نموده.


 

برنامه ریزی رزرو تور مشهد هوایی از تهران یا سایر شهرها

با انتخاب تور مشهد هوایی فارا گشت از تهران یا سایر شهرها دیگر نمی ‌خواهد به‌هیچ ‌وجه نگران محل اقامت و یا هتل خود باشید زیرا این برند می ‌کوشد تا حد توان قیمت ‌هایی به ‌صرفه و پایین ‌تر و ارزان تر را نسبت به مراکز دیگر مسافرتی در اختیار علاقه‌ مندان قرار دهد. تعداد بالای تورها نوید سفری مطابق با نیاز و خواست شما است تا بتوانید در جاذبه‌ های شهری به مساحت جغرافیایی یک کشور خود را غرق نمایید.
 گاه به سراغ مراکز زیارتی روید و سیراب معنویت از حرم علی بن موسی رضا امام هشتم، بازگردید و گاه در مراکز تفریحی بین ‌المللی آن تجربه‌ ای را که فقط در کشورهای خارجی می ‌توانید داشته باشید را در این شهر لمس کنید. و گاه هم در نعمت ‌های طبیعی و خدا دادی آن مانند کوه، جنگل؛ رودخانه مثل طرقبه و شاندیز و... در کنار خانوادۀ خود مجذوب این ‌همه زیبایی شوید.
 شاید هم ‌میل داشته باشید در مراکز خرید مشهد مثل بازار رضا آن کالاهایی متفاوت و به ‌صرفه را برای خود یا هدیه برای دیگران تهیه ‌کرده و به‌ عنوان سوغات با خود ببرید و سفری همه ‌جانبه را در مشهد مقدس تجربه نمایید.
پس آماده شوید برای سفر با تور مشهد هتل قصر طلایی زمینی و هوایی از تهران یا هر شهر دیگر که در آن اقامت داری. کاملترین و ارزانترین قیمت ها توسط حرفه ای ترین کارشناسان تور مشهد در فارا گشت
https://faragasht.com/تور-مشهد/
هوایی و زمینی (با هواپیما یا با قطار) برای شما رزرو خواهد شد. سفری با بهترین خاطرات زندگی به همراه خانواده یا انفرادی.
سرویس های ویژه گشت از جاهای دیدنی مشهد نیز برای شما برنامه ریزی شده است، پس خیالتان کاملا راحت باشد.
منابع:
faragasht.com
en.wikipedia.org










انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21782