printlogo


نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین :
اجلاسیه مجازی «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان‌های اسلامی» برگزار می‌شود
کد خبر: 21835
نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین از برگزاری اجلاسیه «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان‌های اسلامی» در صبح روز پنجشنبه ۹۹/۸/۲۹ به صورت مجازی خبر داد و گفت:معامله‌ی خیانت‌بار قرن، حاصل ضعف اراده حاکمان برخی کشورها در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی، است.
حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی ضمن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به برگزاری اجلاسیه مجازی «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان‌های اسلامی»،اظهار داشت: خیانت‌های برخی حکام عربی و منطقه‌ای در برقراری ارتباط و پیمان میان آنان با رژیم اشغالگر قدس، نشان دهنده ضعف و نداشتن اراده در برابر جنایت‌های استکبار جهانی و رژیم فاسد و قاتل صهیونیستی است.
وی افزود: معامله‌ی خیانت‌بار قرن، حاصل ضعف اراده حاکمان برخی کشورها در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی، است.
نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: همت و عزت مسلمان نشان داده که نقشه‌های شوم دشمنان از جمله معامله‌ نحس قرن، هرگز محقق نخواهد شد اما امتحانی بود برای سران کشورهای اسلامی تا پایبندی خود را به آرمان‌های اسلامی و قدس شریف مشخص شود.
وی گستره و اقتدار جبهه مقاومت و حمایت ملت‌های مسلمان از این قدرت عظیم را مورد اشاره قرار داد و گفت: مقاومت در برابر دشمن یک اصل عقلی و شرعی است که مقدمه پبروزی کامل بر دشمنان می‌شود و از طرفی تسلیم در برابر دشمنان، ثمره‌ای جز ذلت و پشیمانی نخواهد داشت.
حجت الاسلام بنیادی نقش امت اسلامی در خنثی کردن توطئه‌های مرتبط با جهان اسلام و رسالت بزرگ اندیشمندان و فرهیختگان مسلمان را بسیار مهم دانست و افزود: تبیین زوایا و ابعاد توطئه‌های مستکبرین و متکبرین جهانی و نقشه‌های سلطه گرایانه آنان، از وظائف صاحبان فکر و اندیشه است.
مسئول دبیرخانه مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: بر اساس همین رسالت و پس از تصویب هیئت رئیسه محترم مجمع عمومی جامعه مدرسین، اجلاسیه «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان‌های اسلامی» در صبح روز پنجشنبه ۹۹/۸/۲۹ برگزار می شود.
وی افزود در این اجلاسیه سخنرانی ضبط شده حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته و پیام‌های ویدئویی مسئولان و مدیران ارشد نهادهای حوزوی، پیام‌های برخی از علمای کشورهای اسلامی منتشر می‌شود و با سخنرانی حضرت آیت الله حاج شیخ محسن اراکی عضو محترم هیئت رئیسه شورای عالی جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه‌های علمیه و صدور بیانیه پایانی اجلاسیه ادامه پیدا می‌کند.



انتهای پیام/



لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21835