printlogo


دبیر اجرایی آئین نکوداشت پردیس فارابی:
نکوداشت پنجاهمین سال تاسیس پردیس فارابی در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 21865
دبیر اجرایی آئین نکوداشت پردیس فارابی با اشاره به اینکه تقویت ظرفیت بین المللی استان یکی از اهدف برگزاری این نکوداشت است، گفت: برنامه ریزی شده است که نکوداشت پنجاهمین سال تاسیس پردیس فارابی در قم در بهمن سال جاری برگزار شود.
 سید رضا منتظری دبیر اجرایی آئین نکوداشت پنجاهمین سال تاسیس دانشگاه پردیس فارابی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به این نکوداشت بیان داشت: آئین نکوداشت پنجاهمین سال تاسیس دانشگاه پردیس فارابی دانشگاه تهران در بهمن ماه امسال برنامه ریزی شده است که با توجه به شیوع کرونا هنوز در مورد حضوری و یا مجازی برگزار کردن این آئین تصمیم گیری نشده است.
وی ادامه داد: ۵۰ سال است که آموزش عالی به صورت سیستماتیک در بالاترین سطح آن در قم مشغول فعالیت است که این پشتوانه تاریخی از جمله افتخارهای این استان است.
منتظری در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این آئین، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان این دانشگاه، معرفی ظرفیت های پردیس برای استفاده در طرح های عمرانی مختلف استان، حل مشکلات استان با انجام پروژه های مشترک با پشتوانه دانشگاه تهران و همچنین تقویت ظرفیت بین المللی استان از جمله اهدف برگزاری این نکوداشت است. 
وی تصریح کرد: تهیه فیلم مستند از فعالیت ۵۰ ساله علمی پردیس فارابی، طراحی لوگو، پرچم و وب سایت نکوداشت، رونمایی از تمبر یادبود پردیس فارابی دانشگاه تهران، رونمایی از سردیس دکتر محمدحسین ضیایی بیدگلی از جمله افتخارات حقوق کشور و از جمله عناصر اصلی شکل گیری این دانشگاه و همچنین برگزاری جشنواره های مختلف علمی، فرهنگی و هنری از جمله برنامه های این نکوداشت است.
دبیر اجرایی آئین نکوداشت پنجاهمین سال تاسیس دانشگاه پردیس فارابی دانشگاه تهران اضافه کرد: طرح گسترش سایت دوم پردیس با قدرت در دستور کار است تا در بهمن ماه و زمان برگزاری این نکوداشت بخشی از این طرح ها به بهره برداری برسانیم.
وی افزود: تجلیل از خانواده شهدای پردیس، تجلیل از رئیسان پردیس فارابی دانشگاه تهران از جمله برنامه های نکوداشت پنجاهمین سال تاسیس پردیس فارابی دانشگاه تهران است.
منتظری عنوان داشت: در نظر داریم برای این نکوداشت مسابقات خاطره، عکس، فیلم، شعر، و داستان را برگزار کنیم تا فارغ التحصیلان این دانشگاه در این بخش ها شرکت کنند و این اسناد در سایت ماندگار شود.


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21865