printlogo


آثار ایمان و اخلاصی که در شهید زین الدین می دیدم، امروز در بیمارستان ها می بینیم
کد خبر: 21870
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب با اشاره به اینکه ایران به مقیاس یک ملت شهید زین الدین دارد گفت: امروز آثار این ایمان خالصانه را که در شهید زین الدین و هزاران شهید دیگر جلوه گر شده، در سرتاسر شهر‌ها و ایران اسلامی و فراتر از آن و در بیمارستان ها، در تلاش‌های جهادی طلاب و ...می بینیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در مراسم یادواره سردار شهید مهدی زین الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم که شب  گذشته با حضور مسئولان استان و خانواده‌های معظم شهدا در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدای قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز ویژگی‌های شهید مهدی زین الدین و دیگر شهدای بزرگوار در لایه‌های شهر و استان به چشم می‌خورد.

سردار شاهچراغی با اشاره به جایگاه شهدا در باور مردم گفت: ایران به مقیاس یک ملت شهید زین الدین دارد و مردم نیز همواره برای قدردانی از شهیدان یاد وخاطره آنان را در قلب و باور خویش حفظ میکنند.

وی با اشاره به توصیف امام صادق (ع) درباره بصیرت و ایمان قمر بنی هاشم (ع) افزود: زیربنای تمامی ویژگی‌های شهید زین الدین و شهدای امثال او، ایمانی عمیق و راسخ است که وقتی مبتلور می‌شود، انسان در هیچ گریزگاهی عقب نمی‌کشد و از مسیر حق رویگردان و منحرف نمی‌گردد.

فرمانده سپاه قم ادامه داد: امروز آثار این ایمان خالصانه را که در شهید زین الدین و هزاران شهید دیگر جلوه گر شده، در سرتاسر شهر‌ها و ایران اسلامی و فراتر از آن و در بیمارستان ها، در تلاش‌های جهادی طلاب، دانشجویان، بازاریان و کسبه و همه اقشاری که با اعتقاد و بدون توقع کار می‌کنند و در برابر همه هجمه‌های دشمنان محکم می‌ایستند، می‌بینیم.

وی با بیان این نکته که ایمان مبتنی بر اخلاص اثرگذار است، تصریح کرد: در آبان سال ۶۳ وقتی خبر شهادت شهید زین الدین را شنیدیم، بعضی از جوانانی که او را ندیده و تنها وصف او را شنیده بودند، منقلب شدند و این بخاطر اخلاص شهید بود.

سردار شاهچراغی ادامه داد: امروز فعالیت‌های جهادی که در جامعه جاری است، استمرار همان اخلاص و تلاش امثال شهید زین الدین است که پای امر ولایت ایستادند.

وی افزود: آقا مهدی همواره تاکید می‌کرد اگر ما پای کار باشیم، بقیه هم پای کار هستند و امروز همه جسم و روح و قامت شهید زین الدین به تمام معنا علیرغم تمامی فشار‌ها در وسعتی به ابعاد ملت سرافراز ایران جریان دارد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) ادامه داد: انتظار شهید زین الدین و دیگر شهدای عزیز این است که هر کسی در هر لباس و موقعیتی هست، به این نظام اسلامی خدمت کند.

انتهای پیام/

لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21870